2017 12 28

Edmundas Jakilaitis paskelbė, kiek gauna už laidą „Dėmesio centre“

Kilus diskusijoms dėl to, kiek bendrovė „Media 3“, jos vadovas Edmundas Jakilaitis ir darbuotojai gauna už LRT eteryje rodomą laidą „Dėmesio centre“, E.Jakilaitis savo „Facebook“ paskyroje paskelbė, kiek sumokama už šio turinio kūrimą.
Edmundas Jakilaitis
Edmundas Jakilaitis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

E.Jakilaitis pabrėžė, kad jo pasirašytose sutartyse su LRT yra nurodoma, kad sąlygos yra konfidencialios ir šalys įsipareigoja jų neatskleisti jokiam trečiajam asmeniui. To, ką jis daro, E.Jakilaitis nederino nei su LRT vadovybe, nei su savo kolegomis, taigi, yra pasiruošęs atsakyti už formalų sutarties su LRT pažeidimą.

„Taigi, VšĮ Lietuvos Nacionalinis radijas ir televizija už vieną laidą Dėmesio centre“ UAB „Media 3“ sumoka 932,58 € + PVM (tokia sąmata galioja nuo š.m. rugsėjo 1 d. Šiemet, po trejų metų, biudžetas vos padidėjo, gal todėl, kad „Dėmesio centre“ – populiariausia praėjusio TV sezono LRT laida).

* Prodiuseris/vedėjas, šiuo atveju – vienas asmuo – 344, 74 €, t.y. lygiai 200 € „į rankas“.

* Dvi redaktorės – 241,32 €, t.y. po 70 € „į rankas“ už laidą.

* Montažo režisierius – 51,71 €, t.y. 30 € „į rankas“ už laidą.

* Du operatoriai ir pulto režisierius – 96,18 €, t.y. 55,80 € „į rankas“.

* Papildomos įrangos, taip pat ir montažinės nuoma – 30 €

* Laidos grafinis apipavidalinimas – 10 €

* Transporto, ryšio išlaidos, nenumatytos išlaidos, kostiumai, dekoracija (iš šiuo metu naudojamų dekoracijų UAB „Media 3“ lėšomis yra gamintas tik studijos stalas. Visa kita – bendro LRT studijos projekto dalis), biuro nuoma, projekto administravimas, bendrinių anonsų kūrimas ir t.t., ir pan. – 158,63 € už laidą.

LRT šiam projektui skiria ir savo resursus – studijos patalpas, apšvietimą, grimo paslaugas ir technikos profesionalus – inžinierius“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis