Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 09 02

Edukologė apie būrelius: klystame investuodami į tai, kas vaikui nesiseka

Prasidėjus mokslo metams, tėvams dažnai kyla klausimas, kur jų vaikai galėtų įdomiai ir prasmingai leisti laiką po pamokų. Patarimais apie vaikų popamokinę veiklą dalijasi edukologė Austėja Landsbergienė.
Austėja Landsbergienė
Austėja Landsbergienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Svarbiausia, pasak edukologės, yra neperlenkti lazdos ir atsižvelgti į vaiko norus, o ne į savo neišsipildžiusias svajones.

A. Landsbergienė rekomenduoja pirmiausia leisti vaikui prisitaikyti mokykloje ir tik tada ieškoti jam popamokinės veiklos. Pašnekovės teigimu, vienam vaikui adaptuotis gali prireikti savaitės, kitam – mėnesio ar ilgiau.

Kalbėdama apie būrelių pasirinkimą, edukologė akcentuoja, kad yra vaikų, kurie patys labai tiksliai žino, ką jie nori veikti.

„Tokiu atveju rekomenduočiau įsiklausyti į tai, ką sako vaikas. Taip pat yra vaikų, kurie turi fantastišką talentą, ir tas talentas yra toks akivaizdus, kad būtų nuodėmė netobulinti to talento“, – pataria A. Landsbergienė.

Edukologės manymu, tėvai dažnai klysta investuodami į tai, kas vaikui nesiseka, pavyzdžiui, papildomos matematikos pamokos.

„Reikia pažiūrėti į tai, kas tam vaikui sekasi. Gal jis rašo fantastiškus eilėraščius arba norėtų juos rašyti. Gal būtent ten yra jo aistra ir širdis. Ar mes norime užauginti gerą vidutinybę, kuri viską vidutiniškai gebėtų? O gal mes norime atsigręžti į tai, ką vaikas iš tiesų gerai moka? – klausia A. Landsbergienė.

Išsamiau – įraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų