Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 12 17

Eismas estakada – nuo šiandienos

Šiandien popiet klaipėdiečių, vykstančių į Vilniaus pusę, nebevaržys spūstys – atveriamas eismas naująja Jakų žiedo estakada. Tačiau, specialistų nuomone, ši trasa ne tik palengvins transporto eismo sąlygas, bet ir sukels papildomų rūpesčių.
Naująja estakada Vilniaus kryptimi automobilių srautai turėtų pajudėti dar iki metų pabaigos.
Nuogąstaujama, kad atvėrus estakadą tiesiai iš Vilniaus pusės į Klaipėdą atvyksiantys automobiliai gali užstrigti ties Baltijos žiedu. / A.Kripaitės/15min.lt nuotr.
Temos: 1 Jakų žiedas

Oficialiai ilgiausios šalyje, 610 metrų ilgio estakados atidarymo ceremonija vyks 14 val. Joje dalyvaus ir antrojo projekto etapo įgyvendinimo sutartį pasirašys pirmojo etapo darbus  įgyvendinusios „Tiltra Group“ įmonės „Kauno tiltai“ atstovai, miesto savivaldybės nariai, kiti svečiai. Iš karto po to naująją trasą galės išbandyti į Klaipėdą ir iš jos vykstantys vairuotojai. Tikimasi, kad po estakados atidarymo gerokai palengvės eismo Jakų žiedu, kuriuo per dieną pravažiuoja apie 25 tūkst. automobilių, situacija.

Spūstys gali persikelti kitur

Tačiau pagerinus eismo sąlygas Jakų žiedu, atsiras ir papildomų rūpesčių. „Kad pagerės srautų judėjimas – akivaizdu, bet per greitas įvažiavimas į miestą gali sukelti problemų prie Baltijos žiedo. Dabar važiuodami per Jakų žiedą automobiliai buvo šiek tiek pristabdomi. Atsivėrus estakadai daug automobilių atlėks iš Kauno pusės ir jie visi gali įstrigti Baltijos žiede“, – apie galimas neigiamas pasekmes užsiminė Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio skyriaus direktorius, ir Saugaus eismo komisijos narys Liudvikas Dūda. 

Kad pagerės transporto srautų judėjimas – akivaizdu, bet per greitas įvažiavimas į miestą gali sukelti problemų prie Baltijos žiedo. Sakė L.Dūda

Anot specialisto, komplikuotos eismo sąlygos išsispręs tik tuomet, kai bus rekonstruotos dar trys sankryžos – Baltijos žiedo, Taikos prospekto ir Minijos gatvės. Tai ketinama padaryti kitame jau pradėto projekto etape. Taip pat iki 2012-ųjų lapkričio ketinama baigti dar vienos estakados, nukreipsiančios srautus iš Palangos į Kauną, įrengimo darbus. Tiesa, dalis šios estakados jau pastatyta pirmojo etapo metu.

Komentuodamas naujosios estakados eismo sistemą, L.Dūda paneigė vairuotojų nuogąstavimus, esą įvažiavimas į estakadą ir kelio ženklinimas yra per daug sudėtingi. „Vieną kartą pravažiavus klausimų nebekils. Juk ten viskas elementaru: jei nori važiuoti į Šilutės pusę, suki į dešinę, o vykstant į Vilniaus pusę – važiuoti tiesiai. Reikia stebėti kelio ženklus. Ir su kelio ženklinimo juostomis – nieko sudėtingo“, – kalbėjo specialistas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos