Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 08 09

Ekologiški produktai neprigijo

Klaipėdiečiai nesusiviliojo galimybe turgavietėse įsigyti ekologiškų produktų. Naujajame turguje didžiulis stendas su užrašu „Ekologiški ūkiai“ taip ir liko tuščias.
Naujajame turguje jau kuris laikas ekologiškais produktais neprekiaujama.
Naujajame turguje jau kuris laikas ekologiškais produktais neprekiaujama. / B.Giedraitės nuotr.

Pasak turgaus direktoriaus Liudo Butauto, ekologiškų daržovių kainos pirkėjus išgąsdino, todėl prekeiviams nebeapsimokėjo ten likti.

L.Butautas teigė, kad pas senutes, kurios prekiauja daržovėmis, anot jo, užaugintomis ekologiškomis sąlygomis jų pačių daržuose, prekės daug pigesnės. Tik šios pardavėjos jokių ekologinių ūkių sertifikatų neturi.

„Stendas yra paruoštas, prekės buvo geros, praėjusiais metais buvo daug prekybininkų, bet šiais metais visi dingo – kainos pirkėjams pasirodė per didelės, o prekeiviams juk reikia mokėti mokesčius, sumokėti už verslo liudijimus“, – sakė turgaus direktorius.

Senajame Klaipėdos turguje ekologiškos prekės taip pat neprigijo. Kioskas su iškaba „Ekologiškos prekės“ išbuvo apie metus, bet, kaip teigė turgaus direktorė Ramutė Kubilienė, žmonės verčiau rinkosi kitų ūkininkų produktus, nes jų kainos žymiai mažesnės. „Kainos žymiai skyrėsi, o skonis – tas pats. Žmonės nori ūkininkų ar naminio maisto, o tokių prekių ir kaina kiekvienam prieinama“, – pasakojo R.Kubilienė.

Pastebima, kad dauguma ekologiškų prekių, taip pat kai kurios ūkininkų prekės, siūlomos perpardavinėtojų, o ne pačių gamintojų. „Anksčiau buvo daug paprasčiau gauti sertifikatus ekologiškos produkcijos prekybai, o dabar, kai tvarka sugriežtėjo, liko mažiau norinčių pardavinėti šiais prekes“, – pridūrė R.Kubilienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?