2020 12 28

Ekspertai sukritikavo V.Uspaskichą, paskelbusį apie neva nuo COVID-19 gydantį vandenį

Ekspertai sukritikavo Darbo partijos lyderį Viktorą Uspaskichą, paskelbusį apie neva nuo koronaviruso (COVID-19) apsaugantį ir gydantį vandenį.
Vytautas Kasiulevičius, Viktoras Uspaskichas
Vytautas Kasiulevičius, Viktoras Uspaskichas / Roko Lukoševičiaus, Juliaus Kalinsko nuotr.

„Kiekvieną pasisakymą, kuris visiškai paneigia mokslą, mes vertiname vienareikšmiai neigiamai, ypač dabartinėj situacijoj, kai turime tokį didelį COVID-19 atvejų skaičių“, – BNS sakė Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) atstovė Justina Petravičienė.

„Girdime iš medikų, mokslininkų pasisakymų, kad vakcina yra vienintelė galimybė išsivaduoti iš karantino režimo. Todėl mes tikimės ir visų prašome, kad būtų skelbiama ta informacija, kuri pagrįsta mokslu ir įrodymais“, – pažymėjo ji.

Darbo partijos vadovas europarlamentaras V.Uspaskichas socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbė apie vandenį, „kuris padės sukurti imunitetą nuo COVID-19 bei padės sveikti tiems, kurie jau susirgo“, ir pranešė apie galimybę jį užsisakyti.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Vytautas Kasiulevičius
Arno Strumilos / 15min nuotr./Vytautas Kasiulevičius

Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto prodekanas Vytautas Kasiulevičius šį žingsnį pavadino „nesąmone, kuri neprisideda prie situacijos gerinimo“.

„Dalį žmonių veikia ši informacija. Daug žmonių patikės. Yra rinkėjai, gerbėjai, palaikytojai, natūralu, čia yra viešųjų ryšių akcija ir viskas“, – BNS sakė V.Kasiulevičius.

Per praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti 1773 nauji koronaviruso atvejai, pirmadienį pranešė Statistikos departamentas.

Nuo pandemijos pradžios COVID-19 šalyje užsikrėtė 132 tūkst. 369 asmenys, 68 tūkst. 370 – tebeserga, 62 tūkst. 98 – pasveiko. Nuo koronaviruso Lietuvoje iš viso mirė 1269 žmonės, dėl kitų priežasčių – 632 užsikrėtusieji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis