„Pirmieji mūsų keleiviai buvo kauniečiai. Netikėta, kad nuo ankstyvo ryto – 8 valandos, pradedantys kursuoti elektriniai laivai domina ne tik klaipėdiečius, bet ir uostamiesčio svečius“, – pasakojo Vaidas Ramanauskas, maršrutą aptarnaujančios UAB „Klaipėdos paslaugos“ generalinis direktorius.
Vadovas apgailestavo, kad visi norintieji netelpa į pirmuosius reisus, ir prašė kantrybės. Planuojama, jog elektriniai autobusai kursuos iki vėlyvo rudens, tad pasimėgauti pramoga, nukeliauti iš senamiesčio į miesto pakraštį, dar bus progų.
Keleivinė laivyba Danės upe uostamiestyje nėra naujas reiškinys. Pasak istorikų, XIX a. kilmingieji iš miesto centro nedideliais garlaiviais keliaudavo į Luizės dvarą atsigerti arbatėlės. O kiti šaltiniai teigia, kad XX a. pradžioje laiveliais miestiečiai nukakdavo ir iki Tauralaukio, kur buvo smagiomis pramogomis garsėjančios smuklės.
Apie galimybę uostamiestyje atgaivinti keleivinę laivybą Danės upe imta kalbėti 2020 metais. Startuolio „Popa Boat“ įkūrėjas Tomas Vėlius, sukūręs ir sėkmingai nuomojęs į vandens dviračius panašius pramoginius dviviečius elektrinius laivelius, priėmė UAB „Klaipėdos paslaugos“ pasiūlymą pagaminti didesnį elektra varomą keleivinį vandens autobusą. Sulaukus investuotojo Klaipėdos mokslo ir technologijų parko verslo inkubatoriuje buvo pastatytas pirmasis vandens autobusas.