Iki vidurdienio ji turėtų veikti visuose kioskuose, BNS sakė bendrovės „Lietuvos spauda“ elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas.
Jo teigimu, nuo šeštadienio iki pirmadienio ryto transakcijos – pardavimas, kortelių keitimas – sėkmingai vyko 100 kioskų.
„Tikimės, kad šiandien iki pietų “Susisiekimo paslaugos„ atnaujins programinę versiją ir likusiuose 13-14 kioskų“, – pirmadienį teigė N.Orvidas.
Iš viso sostinėje „Lietuvos spauda“ turi 115 vietų, kur galima įsigyti elektroninį bilietą.
„Didžiąja apimtimi sistema veikia, padėtis stabilizavosi“, – teigė N.Orvidas.
„Lietuvos spaudos“ duomenimis, šeštadienį elektroninio bilieto sistemoje atlikta 5,5 tūkst. transakcijų, sekmadienį – beveik 4 tūkstančių. Anot „Lietuvos spaudos“ atstovo, tai reiškia, kad vilniečiai keitė elektroninio bilieto korteles, jas pildė.
Vilniečiai nuo trečiadienio turėjo pradėti naudoti vilniečio kortelę-elektroninį bilietą, tačiau sistema vis strigo. Kai kurie keleiviai patyrė nuostolių, nes buvo priversti pirkti brangesnius bilietus iš vairuotojų.
Padėtis pagerėjo šeštadienį, kai savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ darbuotojai visose e-bilieto pardavimo vietose ėmė įdiegti naujesnę programos versiją, o kai kur pakeitė ir visą įrangą.
Įvedus naują elektroninio bilieto sistemą, vienkartinius bilietus keičia 30 ir 60 minučių elektroniniai bilietai, kuriuos pažymėję keleiviai gali persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, nežymėdami naujo bilieto.
Mėnesio bilietus keičia 30 dienų bilietai, kurie galioja 30 kalendorinių dienų pirmą kartą juos pažymėjus.