Bendrovės optimizmą lemia ne senųjų klientų augimas, o aktyvios ir sėkmingos naujų partnerių paieškos, antradienį rašo „Verslo žinios“.
Per metus apie 90 proc. produkcijos eksportuojanti įmonė ketina modernizuoti dabartinę įrangą, toliau plėsti gamybines patalpas ir automatizuoti gamybos linijas, taip pat įsidiegti dujų sąnaudas mažinančių technologijų.
„Elmorio“ generalinis direktorius Gintaras Klovas sako, kad planuojamas investicijas ir šiems bei kitiems metams prognozuojamą 20-30 proc. pajamų augimą lemia naujų klientų paieška, kadangi senieji partneriai geriausiu atveju auga vos po keletą procentų, o rinkoje tvyro nerimas dėl problemų eurozonoje.
Lietuvoje „Elmoris“ parduoda iki 10 proc. savo produkcijos, iki 30 proc. siekia pardavimai Rusijoje ir NVS, o dauguma dangtelių (apie 60 proc.) išvežami į Europos Sąjungą, pirmiausia – į Lenkiją, Nyderlandus, Vokietiją, Belgiją, Skandinavijos šalis.