2021 05 04

Epidemiologai: per praėjusią savaitę išaugo koronaviruso protrūkių skaičius maisto pramonės, paslaugų ir statybų sektoriuose

Praėjusią savaitę šalyje šiek tiek išaugo bendras protrūkių skaičius. Iš viso buvo fiksuoti 364 aktyvūs COVID-19 ligos protrūkiai, o savaitę prieš tai – 351 protrūkis, rašoma pranešime spaudai.
Ligoninės registratūra
Ligoninės registratūra / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Analizuojant Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) epidemiologinių tyrimų metu surinktus duomenis, pastebima, kad per praėjusią savaitę išaugo protrūkių skaičius maisto pramonės sektoriuje, paslaugų ir statybų sektoriuose, keletas protrūkių fiksuota gydymo ir socialinės globos sektoriuose. O prekybos, transporto ir logistikos sektoriuose registruota mažiau aktyvių protrūkių nei savaitę prieš tai.

Be to, naujų tendencijų nestebima ir vertinant užsikrėtimo atvejus šeimose. Duomenys rodo, jog bendroje COVID-19 atvejų struktūroje užsikrėtimų šeimose dalis išlieka apie 27 proc., kai užsikrėtusieji koronavirusine infekcija nurodė, jog susirgo po sąlyčio su šeimos nariu.

Nors šiuo metu ryškių pokyčių protrūkių struktūroje nefiksuojama, vis dėlto, epidemiologinė situacija šalyje išlieka stabiliai sudėtinga.

„Drastiškų pokyčių epidemiologiniame žemėlapyje per praėjusią savaitę neužfiksavome. Vis dėlto, protrūkių praėjusią savaitę nežymiai, tačiau daugėja įvairiuose sektoriuose. Tikimės, kad šių sektorių atstovai intensyviau testuodamiesi, padės užtikrinti, kad atvejai bus skubiai išaiškinami. Tai yra viena iš pagrindinių priemonių užkirsti kelią protrūkių atsiradimui“, – sako gyd. epidemiologė Daiva Razmuvienė.

NVSC atkreipia dėmesį, kad protrūkis – staigus užkrečiamųjų ligų išplitimas, apėmęs riboto skaičiaus žmonių grupę ir (ar) ribotą teritoriją, t. y. du ir daugiau tarpusavyje susiję ligos atvejai laiko ir vietos požiūriu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų