Tokiai rinkliavai pritarimą su viena sąlyga pareiškė ir Lietuvos viešbučių bei restoranų asociacija.
„Sutarėme pritarti šiai rinkliavai, bet tik su sąlyga, kad visos iš viešbučiuose apsistojančių svečių surenkamos lėšos bus tiesiogiai skirtos skrydžių skatinimo fondui ir šalies rinkodarai, o ne su turizmu nedaug bendro turinčioms sritims. Mes tikrai matome naujų skrydžių poreikį.
Pirmiausia, mus labai domina pritraukti gausesnį srautą svečių iš Skandinavijos. Taip pat norime, kad atsirastų naujos oro jungtys su kitų arčiau Lietuvos esančių valstybių sostinėmis, pavyzdžiui, su Varšuva“, – dienraščiui kalbėjo asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.
Pasak Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus Gedimino Almanto, programoje numatyta, jog maksimali pagalbos vienam vežėjui suma per 3 metų laikotarpį negalės viršyti 200 tūkst. eurų.
„Paramą kiekvienam maršrutui svarstysime individualiai. Vienokios yra oro bendrovei tenkančios maršruto paleidimo į Ciurichą išlaidos, kitokios – į pigesnius oro uostus. Numatytų krypčių sąrašas nėra baigtinis, laukiame pačių bendrovių pasiūlymų. Paramos sulauksiantys oro vežėjai turės prisiimti tam tikrus įsipareigojimus“,– sako G.Almantas.