Savaitgalį po naujųjų metų „Omnitel“ paslaugos „Ežys“ internetiniame puslapyje pasirodė keliasdešimt pasipiktinusių žmonių komentarų. Tris dienas buvo piktinamasi, kad nepavyksta atsisakyti pasirinktos paslaugos, mėnesiui pratęsta paslauga „Ledas“ nutraukiama po savaitės ir gaunamas pranešimas, kad paslaugos galiojimo laikas baigėsi.
Nemenko atgarsio susilaukė ir asmeniniame Tomo Č. blog'e paskelbtas vaizdingas pasakojimas apie mobiliojo ryšio sutrikimų sukeltus nepatogumus.
Pavedė paslauga „Ledas Pirštui“
„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė naujienų portalui 15min.lt patvirtino, kad sausio 3 – 5 dienomis sutrikimų dėl paslaugos „Ledas“ buvo. „Juos galėjo patirti tie, kurie pirmosiomis metų dienomis užsisakinėjo paslaugą „Ledas Pirštui“. Sutrikimai pradėti spręsti iš karto, kai tik buvo pastebėti ir sulaukta klientų kreipimųsi (iš viso kreipėsi kelios dešimtys vartotojų), tačiau tai užėmė šiek tiek laiko, ir galutinai viskas buvo sutvarkyta vakar (sausio 5–ą dieną, – aut. past.)“, – sakė D.Selickaitė.
Anot jos, viskas, ką tokiu atveju gali padaryti patys vartotojai, tai yra kreiptis informaciniu telefono numeriu ar elektroniniu paštu. „Klientai teisingai daro, kai, pastebėję sutrikimus, kreipiasi į aptarnavimo specialistus el. paštu info@ezys.lt bei trumpuoju numeriu 1533“, – sakė „Omtitel“ atstovė.
Žada atlyginti nuostolius
Mobiliojo ryšio paslaugos „Ežys“ vartotojai, kelis kartus nesėkmingai bandę užsisakyti įvairias paslaugas gali lengviau atsikvėpti – permokos jiems bus atlygintos. „Norime užtikrinti, kad dėl šių sutrikimų „Ežio“ vartotojai nepatirs jokių nuostolių. Už išsiųstas SMS žinutes dėl sutrikimo nuskaičiuoti pinigai vartotojams bus kompensuoti – grąžinti į „Ežio“ sąskaitą. O jei atsitiko taip, kad vartotojai kelis kartus pratęsė paslaugos „Ledas“ galiojimą, pinigai taip pat niekur nedingo: paslauga užsakyta keliems mėnesiams ar savaitėms į priekį. Apie tai mes informuojame vartotojus tiek „Ežio“ interneto puslapyje, tiek kitais kanalais“, – tikino D.Selickaitė.
Kliūva ne viena „Ežio“ paslauga
Įvairiuose forumuose, asmeninės ir oficialiose svetainėse žmonės taip pat skundžiasi anksčiau siūlytų „Ežio“ paslaugų „Pump“, „Miestas“ ir kitų sutrikimais. Taip pat reiškia nepasitenkinimą dažnai kaitaliojamomis kainomis, mokama informacija bei specialistų konsultacijomis, tuo, kad ne laiku arba iš vis nepristatomi laimėti prizai, už „Tips'us“ įsigyti suvenyrai, aksesuarai.
Įvairių apklausų duomenimis, bendrovės „Omnitel“ išankstinio apmokėjimo paslauga „Ežys“ populiariausia tarp jaunuolių ir paauglių.