Ilgame savo „Facebook“ paskyroje paskelbtame įraše Andrew Bosworthas pareiškė, kad D.Trumpo rinkimų kampanijos organizatoriai iš tikrųjų veiksmingai panaudojo „Facebook“, kad pelnytų paramą būsimam prezidentui, ir kad socialinis tinklas turėtų tai atsiminti, tačiau neturi imtis veiksmų, galinčių užgniaužti laisvą politinį diskursą.
„Taigi ar „Facebook“ yra atsakinga už Donaldo Trumpo išrinkimą? – uždavė klausimą A.Bosworthas. – Manau, kad atsakymas yra „taip“, tačiau ne dėl tų priežasčių, apie kurias galvojate.“
A.Bosworthas tvirtino, kad D.Trumpas nebuvo išrinktas dėl Rusijos veiksmų, dezinformacijos ar „Cambridge Analytica“ veiksmų, o todėl, kad jis įgyvendino „geriausią skaitmeninės reklamos kampaniją, kokią tik esu matęs“.
Pasak A.Boswortho, „Facebook“ šiuo metu taiko tą pačią reklamos politiką, todėl 2020 metų rinkimų rezultatai gali būti tokie patys, kokie buvo prieš ketverius metus.
„Nors ir kaip gundytų galimybė panaudoti turimas priemones rezultatams pakeisti, esu įsitikinęs, kad to neturime daryti, arba tapsime tuo, kuo bijome tapti“, – rašė A.Bosworthas.
Tai nereiškia, kad „Facebook“ neturėtų nubrėžti ribų, kai kalbama apie tai, kaip naudojamas socialinis tinklas, mano A.Bosworthas. Turėtų būti uždraustas akivaizdus smurto kurstymas, mėginimai sutrukdyti balsuoti ir kiti akivaizdūs pažeidimai, tačiau rinkėjams turėtų būti leista patiems nuspręsti, kokius vadovus jie nori išrinkti.
„Jei nenorime neapykantos kupinų politikų, neturime jų išrinkti“, – pridūrė A.Bosworthas.