2022 03 16

G.Landsbergis: Lietuvos vaidmuo – neleisti pavargti tiekiant paramą Ukrainai

Lietuva turi neleisti Vakarų pasauliui pavargti tiekiant paramą Ukrainai ir nuolat priminti apie jų kovą, kol bus pasiekta pergalė, sako užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis.
Gabrielius Landsbergis susitiko su JAV valstybės sekretoriumi Antony Blinkenu
Gabrielius Landsbergis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Matyt, Lietuvos vaidmuo čia yra tas – neleisti pavargti. Turime būti tie, kurie maratono metu, kai kas nors bėga, stovi šalia gatvės ir ragina nesustoti. Mes esame tie, kurie ragina nesustoti: tiek dėl sankcijų, tiek dėl Europos Sąjungos narystės perspektyvos Ukrainai, tolimesnės ginkluotės pagalbos ir visų kitų reikalų“, – žurnalistams trečiadienį sakė ministras.

Jis pabrėžė, kad nors Europa ir demonstruoja nematytą vienybę, svarbu savo pastangas vertinti pagal tai, kiek jos padėjo Ukrainai priartėti prie pergalės.

„Jeigu Ukraina stiprėja ir ji atmuša daugiau atakų, daugiau tankų pasiunčia karo laivo kryptimi, tai reiškia, mes darome kažką teisingai“, – kalbėjo ministras.

Antradienį Ukrainoje lankęsis ir su šios šalies ministru Dmytro Kuleba susitikęs G.Landsbergis sako, kad iš visų jėgų besipriešinantys ukrainiečiai kartais nusivilia dėl vakariečių vangumo.

„Kiekvieną minutę, kiekvieną sekundę jie skaičiuoja, kaip padaryti, kad būtų tas karas laimėtas. Jie tikisi to paties iš mūsų. Ir kartais kai pamato, jeigu kalbos prasideda, kad susitikime po savaitės, pažiūrėsime, kokia padėtis tada, tai, aš įsivaizduoju, sukelia negerą jausmą. Jie labai į tai reaguoja ir prašo to nedaryti“, – teigė Lietuvos diplomatijos vadovas.

Kremliaus pajėgos vasario pabaigoje įsiveržė į Ukrainą ir pradėjo plataus masto karą. Vakarai į tai atsakė sankcijomis Rusijai ir įvairia parama Ukrainai, įskaitant ir karinę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis