„Aš manyčiau, kad reikia įsigilinti ir reikia dviejų – trijų mėnesių vizijų nusistatymui bei požiūriui, kur judės įmonės veikla. Iš tikrųjų stengsimės, kad bilietų kaina nedidėtų, nors paėmus europinį kainų vidurkį, mūsų bilietų kainos yra 2-3 kartus mažesnės. Jei mes kalbame apie parko atsinaujinimą, norėtųsi, kad jos liktų tokios pačios“, – BNS antradienį sakė naujasis VVT vadovas G.Maželis, kuris VVT pradės vadovauti gegužės 2 dieną.
Jis teigė, jog pradėjęs dirbti, peržiūrės įmonės struktūrą ir numatys kelis veiklos scenarijus.
„Per artimiausius tris mėnesius pabandyti su komanda sustyguoti veiklą ir numatyti kelis veikimo scenarijus, kaip artimiausius 2-3 metus įmonė galės veikti. Koks didžiausias efektyvumas iš tų scenarijų gali būti įmonės veiklai gerinti ir savivaldybės lėšų mažesniam reikalavimui, kaip iš akcininko ir, be abejo, aktyvumas bei kilometro savikainos mažinimas. Efektyvumas ir sąnaudų mažinimas – svarbiausia“, – teigė G.Maželis.
Iki šiol jis dirbo bendrovės „Linas Agro“ antrinių įmonių Latvijoje finansų vadovu, o anksčiau vadovavo „UniCredit Bank“ Lietuvos padaliniui.
Vilniaus savivaldybė balandžio pradžioje paskelbė tarptautinį privataus vežėjo konkursą – jo laimėtojas turės pristatyti 43 naujus didelius bei 52 mažesnius autobusus – pirmieji bus skirti miestui, o mažesni – priemiesčiams.
Vilniuje 30 minučių viešojo transporto bilietas kainuoja 0,64 euro, o 30 dienų – 28,96 euro, Kaune – atitinkamai 0,29 euro ir 27 eurus, Klaipėdoje vienkartinis bilietas kainuoja 50 centų, o 30 dienų – 26 eurus.
„Vilniaus viešasis transportas“ kasdien naudoja 307 autobusus, kurių vidutinis amžius – 14 metų, bei 188 troleibusus (21,6 metų), kurie darbo dienomis vidutiniškai perveža 498 tūkst. keleivių. Įmonė praėjusiais metais gavo 50 mln. eurų pajamų, joje dirba daugiau kaip 2,2 tūkst. darbuotojų.