10 24

G.Paluckas – apie R.Karbauskio ir S.Skvernelio sutaikymą ir ką dar matytų koalicijoje

Vienas iš Lietuvos socialdemokratų partijos lyderių Gintautas Paluckas sako, kad nuspėti rinkimų baigtį yra neįmanoma, vis dėlto partija tikisi gerų rezultatų. Paklaustas, kokių ministerijų socialdemokratai tikrai neatiduos kitiems koalicijos partneriams, jis užsimena tik apie vieną – Socialinės apsaugos ir darbo, dar kelias mini kaip tas, kurių daugiausia mandatų laimėjusi partija tiesiog negalinti niekam atiduoti. Tačiau vis dėlto sako, kad kol kas ne laikas dalinti postus.

Apie antrąjį rinkimų turą, paramą kitų partijų kandidatams, būsimą koaliciją ir matematinius skaičiavimus ją sudarant – pokalbis su Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkės pavaduotoju, Seimo nariu Gintautu Palucku 15min studijoje.

– Pakalbėkime apie matematiką. 18 mandatų jau turite, vienmandatėse apygardose kandidatuoja dar 37-i partijos atstovai. Kiek realiai tikitės turėti Seimo narių?

– Turime jau 20 Seimo narių, nes du yra, kaip sakome, išėję iš pirmo turo. O tie 37 antri šansai visi realūs. Situacijos skiriasi nuo apygardos prie apygardos. Vilniaus mieste mes sulaukiame daugiau iššūkių, nes ilgą laiką socialdemokratai čia sulaukdavo palaikymo šiek tiek mažiau.

Na bet aš to krištolinio rutulio neturiu, negaliu pasakyti kiek, bet tas frakcijos dydis gali būti nuo 38 iki 48.

– Ar ten, kur jūsų atstovai susikauna su potencialiais koalicijos partneriais „demokratais“ ir „valstiečiais“, turite kitų partijų palaikymą užsitikrinę?

– Turime suprasti, kad antras turas vis dar yra rinkimai, nepaisant to, kad pokalbiai dėl būsimų koalicijų vyksta, centro kairės partijos, kurios buvo opozicijoje, apie tai kalbasi. Bet visi trokšta turėti kuo didesnę savo frakciją ir kuo geresnę aritmetiką sėdant prie derybų stalo po sekmadienio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis