2020 04 02

G.Surplys: Vyriausybė planuoja įsigyti žiniasklaidos paslaugų

Vyriausybė planuoja įsigyti žiniasklaidos paslaugų, apie tai ketinama pranešti kitą savaitę, sako premjero patarėjas ir Visuomenės informavimo grupės vadovas Giedrius Surplys.
Giedrius Surplys
Giedrius Surplys / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Kitą savaitę bus paskelbta, kaip įsigysime žiniasklaidos paslaugų. Tai nebus parama, tai bus svarbių paslaugų įsigijimas“, – žurnalistams ketvirtadienį sakė Vyriausybės vadovo patarėjas.

Jis taip pat pridūrė, kad ministerijos įvertins galimybę paankstinti Europos Sąjungos viešinimui skirtų lėšų panaudojimą bei bus įvertinta galimybė aprūpinti žiniasklaidos atstovus asmens apsaugos priemonėmis.

„Tas poreikis bus įvertintas, nes aktyviai dirbantys žurnalistai susiduria su grėsme užsikrėsti koronavirusu“, – teigė premjero patarėjas.

Anot jo, premjeras supranta svarbų žiniasklaidos vaidmenį koronaviruso krizės metu.

„Premjeras puikiai supranta žiniasklaidos svarbą ir sunkią padėtį šiuo metu. Jis pabrėžia, kad žiniasklaidos pagalba skelbiant aktualią informaciją, patarimus gyventojams, perspėjimus dėl COVID-19 yra labai svarbi“, – sakė G.Surplys.

Ministras pirmininkas ketvirtadienį nuotoliniu būdu susitiko su žiniasklaidos asociacijų ir organizacijų atstovais.

Pokalbio su žiniasklaidos atstovais metu buvo išsakyti žiniasklaidos prašymai atidėti mokesčius, didinti socialinės reklamos užsakymus, taip pat netaikyti žiniasklaidos priemonėms PVM mokesčio.

Vyriausybė yra priėmusi ekonomikos skatinimo ir pagalbos verslui planą, kuriuo siekiama padėti padengti nuostolius dėl koronaviruso ir įvesto karantino patiriančiam verslui.

Apie tai, kad šiuo laikotarpiu būtina padėti žiniasklaidai, kovo pabaigoje pabrėžė ir Latvijos prezidentas Egilis Levitas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis