Dėl gedimo teko laukti kelias valandas
Pasak skaitytojo, pirmadienį aštuntą valandą ryto jis atvežė Molėtuose gyvenančią seserį į Santaros klinikų Konsultacijų polikliniką, kad ji apsilankiusi pas gydytoją gautų penktadienį pasidaryto tyrimo rezultatus.
Tačiau gydytojas ją informavo, kad rezultatų matyti negali: neveikia poliklinikos informacinės sistemos serveriai. Ir gedimas atsirado dar sekmadienį.
„Daktaras parodė, kad kompiuteris išmetė lentelę, jog dėl kondicionieriaus gedimo neveikia serveriai. Daktaras sakė matantis, kad nuo vakar ta lentelė yra, vadinasi, tas sutrikimas kondicionieriaus nuo vakar nepašalintas“, – sakė Laimis.
15min su Laimiu bendravo apie 11 valandą dienos – jo teigimu, tuomet jis su seserimi vis dar laukė, kol gedimas bus sutvarkytas ir bus galima gauti tyrimo rezultatus. Su problema, pasak skaitytojo, susidūrė ir kiti ligoninės lankytojai.
„Laukiam. Niekas nieko netvarko. Gal dabar jau pradėjo tvarkyti, bet jeigu nuo vakar gedimas pats yra, tai man keista, kodėl niekas neužsiėmė tuo, nes firmos ir kitas aptarnaujantis personalas, kurie tą daro, tai jie gali dirbti bet kada. Čia juk yra poliklinika“, – piktinosi vilnietis.
Laimis teigė, kad gydytojas, pas kurį atvyko jo sesuo, dirba tik iki 12 val., o apie 10 val. jam ir kitiems pacientams buvo pasakyta, kad dar porą valandų gedimo pataisyti nepavyks. Tai, pasak skaitytojo, reiškia, kad jam su kitame mieste gyvenančia seserimi į polikliniką teks grįžti dar kartą.
Pasak Laimio, nepatogumų dėl gedimo patyrė ir kiti poliklinikos lankytojai.
„Yra tų žmonių, kurie laukia iki dabar, gal tyrimus pasidaryti, gal dar kažką nori. Čia turbūt gedimas visoje poliklinikoje, nes ir kitame aukšte girdėjau kalbant atvirai, kad sistema neveikia. Sako, sutvarkyti turėtų iki pietų. Tai tas „iki pietų“ gali būti turbūt ir pirma valanda, aš nežinau“, – sakė Laimis.
Anot Laimio, pacientai, kuriems buvo numatytos planinės operacijos, kiek jis matė, buvo išsiųsti į priimamąjį, kur sprendžiama, ką su jais daryti.
„Daktaras man sakė – negalime nieko daryti, sėdime patys be darbo, nes negalime nei paguldyti, nei kažkur nusiųsti. Čia, aišku, ne daktarų problema, bet tų, kurie turi rūpintis tuo gedimu. Jeigu gedimas nuo vakar, tai absurdas kažkoks yra“, – sakė Laimis.
Administratorė: gedimas pataisytas, pamatėme tik ryte
Portalas 15min susisiekė su Santaros klinikų Konsultacijų poliklinikos administracija. Administratorė portalui patvirtino, kad gedimas išties buvo, bet, jos teigimu, sistema buvo neseniai pataisyta ir jau veikia (pokalbis vyko apie 11 val. 30 min.)
„Buvo sugedusi, nuo vakar dienos buvo sugedusi, bet ji sutaisyta, viskas tvarkoje, veikia jau seniai. Visi žmonės paleisti. Buvo per šimtą, dabar jau tik šeši liko, viskas tvarkoje“, – sakė administratorė.
Anot jos, gedimas buvo poliklinikos serverinėje. Atsakymų į klausimą, kokios gedimo priežastys ir kodėl sekmadienį įvykęs gedimas buvo sutvarkytas tik pirmadienį, anot jos, reikia klausti sistemos prižiūrėtojų.
„Reikia pačių kompiuteristų klausti. Kurie dirba su informacinių technologijų sistema. Mes nedisponuojame tokia informacija. Mes pirmadienį tik kai pradėjome dirbti, tai gedimas išlindo. Kaip buvo, negaliu pasakyti“, – sakė administratorė.