Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 12 18

Gedimino pilies pardavėjai driokstelėjo ir politinį manifestą

Skelbimu apie parduotą Gedimino pilį dėmesį prikaustę, tačiau policijos dar nesučiupti pokštautojai nutarė išnaudoti savo neakivaizdinį populiarumą. Jie pažėrė netikėtų minčių – ne tik apie politiką, bet ir apie Kalėdas.
Gedimino pilis parduota?
Gedimino pilis parduota? / Viber Whore/15min.lt skaitytojo nuotr.

Vilniaus mylėtojais save laikančius tris vaikinus 15min.lt demaskavo trečiadienį, kai internete pasirodė filmuota medžiaga apie „Gedimino pilies pardavimo“ operacijos užkulisius. Tai protestas prieš Nieką. Niekas yra tuštuma, kurią mes stengiamės užpildyti pirkdami beprasmes brangias dovanas mylimiems žmonėms paskutinę akimirką prieš Kūčių vakarienę, – sakė vienas akcijos organizatorių Linas.

15min.lt susisiekus su vienu iš šios akcijos organizatorių Linu, jis minėjo, jog iki ketvirtadienio su bendraminčiais aptars, kaip tiksliai apibūdinti šią „socialmeno akciją“, apie kurią jis vakar prasitarė. Šiandien Gedimino pilies pardavėjai jau buvo pasirengę išsamesniam interviu. Beje, vakar Linas minėjo ir apie svarstomą galimybę pasiduoti policijai. Tačiau panašu, jog už viešosios tvarkos pažeidimą ieškoma kompanija šios minties atsisakė.

Kokia buvo jūsų „paslėpta“ mintis, pagrindinė idėja? Kur slypi tas socialinis menas?, 15min.lt ketvirtadienį pasiteiravo Gedimino pilies pardavimo organizatorių, į klausimus atsakiusių elektroniniu paštu.

Visų pirma – mes esame Vilniečiai ir mylime Vilnių. Galėtume dirbti gerai apmokamus darbus šalyse, kur daugiau saulėtų dienų, bet gyvename ir dirbame Lietuvoje.

Ši akcija – nevilties šauksmas. Tai protestas prieš Nieką. Niekas yra tuštuma, kurią mes stengiamės užpildyti pirkdami beprasmes brangias dovanas mylimiems žmonėms paskutinę akimirką prieš Kūčių vakarienę.

Tiesiog pajutome, kad mes nebenorime piktintis pasauliu politikuodami virtuvėje.

Tai buvo ciniškas pokštas, nes mes esame ciniški, o cinizmas ir absurdas yra natūrali reakcija į gūdžią realybę. Mes matėme Sovietų Sąjungos griūtį, perestroiką, Sąjūdį ir Atgimimą. Mes buvome Katedros aikštėje, kai į Gedimino pilį buvo grąžinta trispalvė. Tai buvo laikai, kai atrodė, kad Lietuvos žmonės paėmė savo likimus į savo rankas.

Tačiau mes nuvylėme save ir vieni kitus – po keleto metų vėl tapome bejėgiai ir paklusnūs. Turbūt niekaip negalime išsivaduoti nuo lenkų, švedų, caro ir sovietų priespaudos mumyse įdiegto vergo mentaliteto.Tikimės, kad policininkams rytinis iškvietimas šiek tiek praskaidrino nuotaiką jų sunkiame darbe.

Vis tik Gedimino pilies pardavimas – ir svetainės vibe.lt reklaminė akcija.

Ir taip, ir ne. Mus įkvėpė vibe.lt idėja laisvai ir necezūruojamai reikšti savo mintis, kurti savo žinias, savo aplinką ir savo istoriją. Kita vertus, ši akcija reiškia tai, ką mūsų iškabintame plakate perskaitė Lietuvos žmonės – viskas perkama. Mums svarbu, kad žmones pasiektų mūsų pranešimas, o „reklama“, „viešieji ryšiai – tai tik tokios sąvokos. Mes tiesiog norime susirasti draugų, mąstančių kaip mes.

Kaip jūsų trijulė galėtų plačiau prisistatyti visuomenei?

Mes netrokštame asmeninio viešumo. Mes paprasti bičai – vakarais geriam arbatą, penktadieniais – alų, sekmadieniais važiuojam apsipirkti į turgų. Vilniuje mes gimėme, augome, gyvename ir tikiuosi, čia baigsime savo dieneles, jei bus kur jas pabaigti.

Gal esate sumanę kažkokią naują akciją?

Ne. Beje, norime atsiprašyti ponios Astos Daunoravičienės ir viso Gedimino pilies personalo už sujauktą antradienio rytą, taip pat tikimės, kad policininkams rytinis iškvietimas šiek tiek praskaidrino nuotaiką jų sunkiame darbe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito