Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 01 14

„Gemius“: 15min nuo pirmos vietos skyrė vos 1 proc., mobiliuosiuose įrenginiuose portalas – pirmas

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2019 m. gruodį naujienų portalas 15min pasiekė lankomumo rekordą ir nuo pagrindinio konkurento atsiliko mažiau nei 1 proc.: realių vartotojų skaičius portale 15min gruodį buvo 1 374 072, delfi.lt – 1 385 434.
Ramūnas Šaučikovas
Ramūnas Šaučikovas / 15min nuotr.

Mobiliuosiuose įrenginiuose gruodžio mėnesį 15min buvo lyderis – lyginant su lapkričio mėnesiu, portalo 15min skaitytojų skaičius šoktelėjo 11,6 proc. iki 1 292 984 realių vartotojų. Antroje vietoje likusį delfi.lt mobiliuosiuose įrenginiuose gruodį skaitė 1 286 110 realių vartotojų.

„Tokį spartų mūsų šuolį gruodį lėmė darnus visos komandos darbas, kurį įvertino mūsų skaitytojai: išleidome milžiniško visuomenės susidomėjimo sulaukusią 15min Tyrimų skyriaus knygą „Kabinetas 339“, buvome pirmi su aktualiausiomis mūsų visuomenei naujienomis ir tyrimais, sėkmingai startavo mokamos naujienos, pažymėtos 15MAX ženkleliu, sustiprinome socialinės atsakomybės projektus, taip pat tokius projektus, kaip Ypatingos.lt, Eurolyga.lt, Esportsnamai.lt, – sako 15min generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas. – Pirmąjį šių metų ketvirtį savo skaitytojams pasiūlysime išskirtinio turinio – tiek video, tiek straipsnių iš tokių svarbiausių metų renginių, kaip M.A.M.A, Vilniaus knygų mugė ir Kino pavasaris.“

2019-aisiais, lyginant su 2018 metais, 15min savo skaitytojų auditoriją (realūs vartotojai) augino beveik dvigubai sparčiau nei delfi.lt – atitinkamai 5,2 proc. ir 2,9 proc. Vidutinė naujienų portalo 15min mėnesio skaitytojų auditorija 2019-aisiais buvo 1 244 773.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?