Iš penkių tirtų mūsų Lietuvos vaistinių tinklų aukščiausiai įvertinta „Benu“ (84,5 proc.), antra – „Gintarinė vaistinė“ (83,6 proc.), trečia – „Eurovaistinė“ (82,4 proc.). Pasak „Dive Lietuvos“ atstovės Tomos Dailydaitės-Pakėnienės, „Benu“ pirmą vietą pelnė dėl to, kad jos darbuotojai aiškinasi kliento būklę išsamiau: klausinėja norėdami išsamiau sužinoti, kuo klientas skundžiasi, kokie jo simptomai ir panašiai. Kitose vaistinėse kliento ligos eiga ar būklė pasitikslinama šiek tiek rečiau.
Vaistinės vertintos pagal tokius kriterijus kaip aplinka, darbuotojo įvaizdis (išvaizda), darbuotojo bendravimo įgūdžiai ir darbuotojo konsultavimo bei pardavimo įgūdžiai. Užsukę į vaistines slapti pirkėjai konsultavosi su vaistininku arba vaistinės konsultantu. Su vaistininku – dėl peršalimo simptomų mažinimo, o su konsultantu – dėl maisto papildų bendrai organizmo būklei gerinti.