„Džiaugiuosi, kad šios informacinės kampanijos dėka, informaciją apie smurto artimoje aplinkoje žalą gavo tūkstančiai žmonių visoje Lietuvoje, ypač regionuose. Ir ypač džiugu, kad į šią visuomeninę savanorišką akciją įsijungė per 1000-į jaunų žmonių " – pažymėjo socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė.
Informacinė kampanija „16 dienų be smurto“, skirta smurto artimoje aplinkoje prevencijai, šiemet apėmė ir interneto portalus, radiją, spaudą, taip pat įtrauktos nevyriausybinės organizacijos: projektai buvo įgyvendinami 45-iose bendruomenėse, miesteliuose ir miestuose.
Naujienų portalo www.15min.lt rubrika skirta kampanijai „Matyk. Atpažink. Netylėk!“
Jais buvo siekiama supažindinti visuomenę su smurto artimoje aplinkoje apraiškomis, jo padariniais, teisinėmis pasekmėmis bei atsakomybe, ugdyti nepakantumą smurtiniam elgesiui, informuoti apie pagalbos galimybes patyrus smurtą.
Šių metų smurto artimoje aplinkoje prevencijos kampanijos Lietuvoje šūkis - „Matyk. Atpažink. Netylėk!“. Juo norima paskatinti ne vien prabilti apie esamas bėdas, ieškoti pagalbos, bet ir pasidalinti savo istorijomis tuos, kas išsivadavo iš smurto gniaužtų.