2021 04 06 /16:00

Ar Gintaras Grušas reklamuoja parduotuvę? Arkivyskupas sako leidimo naudoti atvaizdą nedavęs, įmonė teigia – čia ne reklama

Velykinį savaitgalį socialiniuose tinkluose mirgėjo arkivyskupo Gintaro Grušo nuotrauka šalia parduotuvės „Du broliai“ Vilniaus senamiestyje. Internautai stebėjosi, ar čia arkivyskupas reklama užsiima, ar bendrovė jo atvaizdą gana netikėtai naudoja. Vilniaus arkivyskupija teigia, kad leidimas atvaizdo naudojimui duotas nebuvo. O įmonės „Du broliai“ atstovas tvirtina, kad jokios reklamos čia nėra.
Gintaras Grušas reklamoje
Gintaras Grušas / „Du broliai“ Facebook paskyros ir 15min nuotr.

Tarp feisbuko vartotojų ši nuotrauka, kurioje – purpuriniu drabužiu pasipuošęs arkivyskupas parduotuvės fone, sukėlė daug emocijų ir spėlionių.

Ši nuotrauka publikuota šeštadienio „Lietuvos ryto“ laikraštyje. Ją pamatyti galima ir „Du broliai“ feisbuko paskyroje su sveikinimu Šv. Velykų proga.

Tokia nuotrauka puošė šeštadienio „Lietuvos rytą“
Tokia nuotrauka puošė šeštadienio „Lietuvos rytą“

Ir, kaip paaiškėjo, dalijosi bendrovė šia nuotrauka jau ne pirmą kartą. Tiesa, tarp nuotraukų galima rasti skirtumų – vienoje yra kitų žmonių, kitoje nėra. Ir manekenai vitrinose skirtingai aprengti.

„Du broliai“ facebook paskyros nuotr./„Du broliai“ publikavo šią nuotrauką 2019 12 15
„Du broliai“ facebook paskyros nuotr./„Du broliai“ publikavo šią nuotrauką 2019 12 15

Leidimo nedavė

Vilniaus arkivyskupija antradienį 15min užtikrino, kad ir kokiu tikslu tai padaryta, tačiau arkivyskupo atvaizdas panaudotas be G.Grušo žinios ir leidimo. O pati nuotrauka – iš 1863–1864 metų sukilimo vadų ir dalyvių laidotuvių procesijos 2019 metų lapkričio 22-ąją.

„Arkivyskupo atvaizdas iš sukilimo vadų ir dalyvių laidotuvių procesijos per Vilniaus senamiestį panaudotas be jo žinios ar leidimo. Šių laidotuvių vaizdo įrašas skelbiamas LRT mediatekoje. Visgi iš to nereikėtų toliau daryti nemokamos reklamos konkrečiai įmonei.

Arkivyskupas nėra davęs leidimo naudoti savo atvaizdą jokioms verslo įmonėms jų reklaminiais ar kitais tikslais“, – teigiama arkivyskupijos komentare.

Arkivyskupo atvaizdas iš sukilimo vadų ir dalyvių laidotuvių procesijos per Vilniaus senamiestį panaudotas be jo žinios ar leidimo.

Vis dėlto net ir šioje situacijoje esą galima rasti galimybių išnaudoti situaciją gerais tikslais: „Po arkivyskupo nuotrauka su vienos įmonės prekiniu ženklu įrašyta „Visi mes broliai...“.

Kviečiame verslininkus, nusprendusius pasinaudoti kito veidu, tikrąją brolybę ir jos skonį patirti Betanijoje – Vilniaus arkivyskupijos „Carito“ socialinės pagalbos ir integracijos centre, kuriame ateina pavalgyti ir nusiprausti žmonės, kurie taip pat yra mūsų visų broliai, net jei jie ir nesirengia drabužiais iš vitrinų ar kvepia ne taip, kaip dauguma norėtų. Daugiau apie tai, kaip vis labiau tapti vieni kitiems broliais: https://www.facebook.com/socialinis.centras.betanija.“

Nėra adresų – nėra reklamos?

Įmonės „Du broliai“ atstovas savo ruožtu teigia, kad tai nebuvusi reklama – jie esą tiesiog pamatė gražią nuotrauką laikraštyje ir ja pasidalijo.

Aš reklamą matyčiau, jeigu būtų prekiniai ženklai išvardinti, adresai įdėti, tada jau būtų užsakomoji reklama. Bet šiuo atveju aš matau tik nuotrauką, užfiksuotą akimirką.

„Jeigu mes dedame reklamą, tuomet yra adresas nurodytas, prekiniai ženklai kokie yra. O čia nieko nėra. Gavome tokių labai gerų emocijų, mes labai džiaugiamės šita nuotrauka ir iš karto paskelbėme savo internetiniame puslapyje ir t.t., nes tai sukėlė mums labai geras emocijas.

O kaip reklama... Aš reklamą matyčiau, jeigu būtų prekiniai ženklai išvardinti, adresai įdėti, tada jau būtų užsakomoji reklama. Bet šiuo atveju aš matau tik nuotrauką, užfiksuotą akimirką ir tiek. Mes labai džiaugiamės, kad tokią akimirką kažkas užfiksavo ir įdėjo“, – 15min sakė „Du broliai“ vadybininku prisistatęs Andrius Jankauskas.

Jis taip pat teigė, kad buvo sulaukta ir dvasininkų reakcijos, jie esą irgi spaudė „Patinka“. „Mes tik patekome į kadrą“, – tikino A.Jankauskas.

Anot A.Jankausko, juos džiugina, kad ši nuotrauka sulaukė tokio dėmesio ir patraukė daugelio akį, tačiau esą jokios reklamos čia nebuvę.

Tik A.Jankauskas nepaminėjo, kad „Du broliai“ beveik identiška nuotrauka jau dalijosi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis