Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 05 13

Gamybininkai įžvelgia turizmo naudą

Pramoninis turizmas, kaip rodo maisto gamybos įmonių pavyzdžiai, gali būti pelningas. Į šią sritį linkę įsitraukti gamybininkai svarsto, kad tai būtų efektyvi rinkodaros priemonė, net jeigu pajamos iš lankytojų ekskursijų tik padengtų išlaidas, rašo „Verslo žinios“.
Klaipėdos žuvininkystės produktų aukcionas pakeitė veiklos kryptį ir ėmėsi žuvies perdirbimo.
Pramoninis turizmas / J.Andriejauskaitės nuotr.

„Turizmas mūsų įmonei pelningas, tačiau aukšto pelningumo nesiekiame, nes pagrindinė įmonės veikla – saldainių gamyba. „Rūtos“ šokolado muziejaus veikla labiau nukreipta komunikuoti apie įmonę ir jos produktus. Tiesiogiai bendraudami su vartotojais išgirstame jų poreikius, pristatome šimtametę saldainių fabriko istoriją, produktus, puoselėjame šokolado vartojimo kultūrą“, – teigia „Rūtos“ Turizmo padalinio vadovė Odeta Kirnienė.

Šakių bendrovės „Aletovis“ aliejaus spaudyklos gamybos vadovas Arūnas Jakaitis pabrėžia, kad ekskursijos po jų įmonę nemokamos, bet atsiperka, nes retas aplankęs spaudyklą išvyksta neįsigijęs įmonės pagaminto sėmenų aliejaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?