Automagistralė „A1“, einanti per Grigiškes, skendi chaose, mat šis kelias nepritaikytas dideliems automobilių srautams.
„Čia nuolat kyla avarinės situacijos, posūkiai į gyvenvietę tiesiogiai įsilieja į magistralę be greitėjimo ir lėtėjimo juostų, užvakar kelyje apsivertė vilkikas. Rašome raštus į savivaldybę ir kelių direkciją, tačiau atsako nėra“, – skundėsi vilkikų autoserviso „Transtira“, įsikūrusio šalia magistralės, direktorius Dalius Maniušis.
Pasak vyro, nelogiškai padaryti ir apsisukimai – posūkio į kairę juostos per trumpos, spūsčių valandomis visi norintys pasukti čia netelpa ir kelia pavojų, nes iš paskos antra juosta greitai skrieja automobiliai.
Čia tikrai didelė netvarka. Sakė D.Maniušis.
„Apsisukimai padaryti pakalnėje, todėl matomumas per mažas, o greitis gyvenvietėje – 70 km/h, tačiau vairuotojai, nesibaimindami greičio matuoklių, važiuoja 90 km/h“, – aiškino D.Maniušis.
„Čia tikrai didelė netvarka“, – konstatavo „Transtiros“ vadovas.
Planai parengti
Chaotiška eismo padėtis Grigiškėse miesto ir valstybės tarnautojams žinoma, planai parengti, tačiau pradėti darbų ar taikyti laikinąsias priemones neskubama.
„Miestas negali kištis, tai valstybės nuosavybė. Mes tik patvirtinome detalųjį planą. Čia ketinama daryti papildomas juostas ir dviejų lygių sankryžas“, – pasakojo savivaldybės Eismo valdybos poskyrio vedėjas Vidutis Cemnolonskis.
Darbus magistralės „A1“ Grigiškių atkarpoje ketinama pradėti kitų metų pavasarį.
„Vasarį bus pasirašinėjamos sutartys su rangovais, o darbai prasidės pavasarį“, – sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovė Asta Lipkevičienė.
Pasak specialistės, greičio, vykstant per Grigiškėse, daugiau mažinti neketinama, nors avaringumas ir didelis.