2021 04 18

Gyventojų internetiniam raštingumui – iki 95 tūkst. eurų kampanija

Siekiant paskatinti gyventojus naudotis informacinėmis ryšių technologijomis, planuojama surengti informavimo kampaniją už iki 95 tūkst. eurų (su PVM) sumą.
Kompiuterio klaviatūra
Kompiuterio klaviatūra / 123RF.com nuotr.

Asociacija „Langas į ateitį“ šią savaitę paskelbė paslaugų konkursą, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale. Tačiau kol vyksta konkursas, asociacija išsamiau jo nekomentuoja.

Žiniasklaidoje, feisbuke bei kitose priemonėse žmonės bus skatinami naudotis e. paslaugomis, dalyvauti viešuosiuose interneto prieigos taškuose bibliotekose (VIPT) bei nuotoliniu būdu vykstančiuose mokymuose.

Europos Komisijos 2020 metų skaitmeninės ekonomikos ir visuomenės indekse (DESI) Lietuva viršijo Europos Sąjungos vidurkį, tačiau giliomis skaitmeninio raštingumo žiniomis visuomenė pasigirti dar negali – jos įgūdžiai yra prastesni nei ES vidurkis.

„Lietuvos visuomenės skaitmeniniai įgūdžiai įvertinti kukliausiai. Mūsų šalis šioje srityje surinko 43,8 balo ir užėmė 18 vietą tarp ES valstybių, tiesa, lyginti su ankstesniais metais palypėjusi vienu laipteliu aukštyn“, – rašoma dokumentuose.

Pasak jų, pagrindinius skaitmeninių technologijų įgūdžius turi 56 proc. šalies gyventojų (ES vidurkis – 58 proc.), aukštesnius – 32 proc. (ES vidurkis – 33 proc.), o programinės įrangos – 58 proc. žmonių (61 proc.).

Motyvavimo ir skatinimo naudotis informacinėmis ryšių technologijomis kampanija yra viena iš projekto „Prisijungusi Lietuva“ dalių.

Šį projektą, kuriuo tikimasi pasiekti apie 500 tūkst. asmenų, įgyvendina Informacinės visuomenės plėtros komitetas kartu su asociacija „Langas į ateitį“, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), Lietuvos nacionaline Martyno Mažvydo biblioteka, Vidaus reikalų ministerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis