„Padidėjus degalų kainoms viešojo transporto bendrovių išlaidos išaugo maždaug 2 mln. litų. Todėl teko ieškoti variantų, kaip kompensuoti jas, nedidinant bilietų kainos. Vilniaus ir Klaipėdos, kur keleiviai pro priekines duris įleidžiami jau dabar, patirtis parodė, kad įvedus tokią tvarką transporto įmonių pajamos išaugo 3–5 proc. T.y. galima gauti apie 1,5 mln. litų papildomų pajamų“, – pasakojo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Kitų miestų patirtis taip pat parodė, kad dėl naujosios tvarkos neprireikė keisti įprastų viešojo transporto grafikų.
„Atvykimo greitis dėl to nesumažėjo. Buvo fiksuojami tik kelių minučių vėlavimai“, – tikino P.Keras. Pradėjus galvoti apie „vienų durų principą“ Kaune, naujoji tvarka pirmiausia buvo išbandyta naktiniuose autobusuose.
Kai kurių kolegijos narių nuogąstavimus, kad į viešąjį transportą keleivius leidžiant tik pro priekines duris, keleivių skaičius sumažės, transporto atstovai atrėmė. Pasak jų, tik laiko klausimas, kada žmonės įpras prie naujos tvarkos, nes iš esmės niekas nesikeis. Daugiau keblumų patirs tik vairuotojai, kuriems padaugės darbo.
Naujajai tvarkai dar turės pritarti Kauno miesto savivaldybės taryba. Naujoji miesto valdžia į pirmąjį posėdį rinksis balandžio 14 dieną.