Gegužės mėnesio pabaigoje bendrovei „Kauno tiltai“ priklausiusi senoji asfalto klojimo mašina kliudė dujų šulinį ir kilusio gaisro metu sudegė nepataisomai. Bendrovės „Kauno tiltai“ vadovų teigimu, siekiant pasivyti gatvių tvarkymo grafikus, naujasis „Remix Plus“ technologiją naudojantis įrenginys dirbs keliomis pamainomis.
Tvarkys svarbiausias miesto gatves
Artimiausiu metu kelininkai su naujuoju įrenginiu darbuosis Chemijos, Pamario, Keramzito ir Biruliškių gatvėse. Vėliau darbai persikels į Jonavos gatvę, Karaliaus Mindaugo prospektą (atkarpa nuo Vytauto Didžiojo tilto iki „Akropolio), Tunelio gatvę, Savanorių prospektą (bus tvarkoma prasčiausios būklės atkarpa tarp Aukštaičių ir K. Petrausko gatvių) ir Šiaurės prospektą (bus tvarkomos dvi atkarpos, esančios tarp Savanorių prospekto ir V. Landsbergio-Žemkalnio gatvės bei tarp Jonavos gatvės ir Sukilėlių prospekto).
„Asfaltuoti nuo Technikos gatvės iki Ateities plento einančią Chemijos gatvės atkarpą baigsime jau šią savaitę. Toliau seks kiti suplanuoti darbai įvairiose Kauno vietose. Naujasis aparatas yra modernesnis už senąjį, tad ir darbai paspartės“, - sakė bendrovės „Kauno tiltai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Aldas Rusevičius.
Vysis grafiką
„Žinoma gaila, jog darbai beveik dviem mėnesiams buvo įstrigę, tačiau dabar girdėjome pažadus, jog bus dirbama net keliomis pamainomis siekiant pasivyti darbų grafiką, nuo kurio buvo atsilikta birželio mėnesį“, - teigė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
„Klojant naują asfaltbetonio dangą, seną asfalto sluoksnį kaitina speciali įranga, vėliau tas sluoksnis nuskutamas ir naudojamas tiesiant naują dangą, ant kurios papildomai klojamas dar maždaug 3 centimetrų asfaltbetonio sluoksnis“, - „Remix plus“ technologijos subtilybes aiškino bendrovės „Kauno tiltai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Aldas Rusevičius.