2021 04 27

Į Lietuvą pristatyta dvyliktoji „AstraZeneca“ vakcinų siunta – gauta 4,8 tūkst. dozių

Antradienį Lietuvą pasiekė dvyliktoji „Vaxzevria“ (gamintojas „AstraZeneca“) vakcinų nuo koronaviruso (COVID-19) siunta, kurią sudaro 4 800 vakcinos dozių. Per kelias dienas jos pasieks savivaldybes, rašoma Sveikatos apsaugos ministerijos pranešime žiniasklaidai.
„AstraZeneca“ vakcina
„AstraZeneca“ vakcina / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Iki šios dienos Lietuva gavo 221,3 tūkst. „Vaxzevria“ vakcinos dozių, o gyventojų skiepijimui sunaudota 206,4 tūkst.

„Vaxzevria“ vakcina yra skiepijama dviem dozėmis, tarp jų darant 4–12 savaičių pertrauką. Svarbu pažymėti, kad po ilgesnės pertraukos tarp dozių formuojasi daugiau antikūnų ir tvirtesnis imunitetas, todėl Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja taikyti maksimalią 12 savaičių pertrauką.

Atsižvelgdamos į pacientų individualias aplinkybes, jeigu ilgesnė pertrauka turės neigiamos įtakos jų vykdomai veiklai, skiepijančios įstaigos gali pasiūlyti trumpesnį laiko tarpą tarp pirmos ir antros vakcinos dozės, bet jis negali būti trumpesnis nei 4 savaitės. SAM rekomenduoja trumpesnę pertrauką taikyti abiturientams ir mokytojams, taip pat periodiškai testuotis turinčioms asmenų grupėms.

Iš viso vakcinomis nuo COVID-19 Lietuvoje jau paskiepyta 636,7 tūkst. gyventojų, arba 22,8 proc. visuomenės. Dviem vakcinos dozėmis yra vakcinuota 248,8 tūkst. žmonių, arba 8,9 proc. šalies gyventojų.

Išsamesnė vakcinacijos statistika yra pateikiama Statistikos departamento švieslentėje.

Į Lietuvą atvykus naujoms vakcinų siuntoms, informacija apie jas yra atnaujinama Sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje.

Gyventojų vakcinacijos planą ir kitą aktualią informaciją apie vakcinas rasite interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis