2017 05 05

Į mobilizacijos pratybas atvyko kiek mažiau nei pusė pašauktų rezervistų

Penktadienį per pratybų „Žaibo kirtis“ metu organizuotą dalinę parengto rezervo karių mobilizaciją į šaukimo punktus prisistatė kiek mažiau nei pusė rezervistų.
„Žaibo kirtis 2016“
„Žaibo kirtis 2016“ / vrš. Linos Ambroževičiūtės nuotr.

Jungtinio štabo atstovai BNS informavo, kad į regioninius karo prievolės ir komplektavimo poskyrius atnaujinti asmeninių duomenų atvyko maždaug 900 iš 2 tūkst. pašauktų atsargos karių.

Dar maždaug 440 rezervistų anksčiau kariškiams pranešė, kad nurodytą dieną į šaukimo punktą atvykti negalės.

Per pratybas Lietuvoje iš viso buvo įsteigta 12 šaukimo punktų. Į juos buvo pakviesti atvykti atsargos kariai, tarnybą atlikę 2000-2012 metais.

Šaukimo nurodymai atsargos kariams buvo išsiųsti balandžio pradžioje.

Dalinė parengto rezervo karių mobilizacija vyko Biržuose, Pakruojyje, Telšiuose, Plungėje, Tauragėje, Jurbarke, Kėdainiuose, Molėtuose, Ignalinoje, Šalčininkuose, Varėnoje, Trakuose.

Pavyzdžiui, Molėtuose į šaukimo punktą atvyko apie 90 iš 130 pašauktųjų, o apie savo nedalyvavimą pranešė 20 rezervo karių. Tuo tarpu Kėdainiuose rezervistai rinkosi vangiau – pas kariškius atvyko maždaug 60 iš 190 pašauktųjų. Iš anksto apie neatvykimą pranešė beveik 30 žmonių.

Atsargos kariams yra planuojama suteikti galimybę vėliau – vasarą ir rudenį – dalyvauti Lietuvos kariuomenės organizuojamuose trijų savaičių trukmės kartotiniuose parengtojo rezervo mokymuose.

„Žaibo kirtis“ yra trečius metus vykstančios pratybos. Jose treniruojamos nacionalinės greitojo reagavimo pajėgos, vykdomos bendros su Vidaus reikalų ministerijos pavaldžiais vienetais operacijos, gerinama sąveiką su valstybės civilinėmis institucijomis, taip pat vykdoma dalinė parengtojo rezervo karių mobilizacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis