Vieša Panamos valdžios sugėdinimo kampanija surengta ne demonstracijomis gatvėse, o socialiniame tinkle „Twitter“. Pats „Twitter“ šią kampaniją vadina viena sėkmingiausių socialinių iniciatyvų savo tinkle. „The Tweeting pothole“ kampanijos rezultatais „Twitter“ viceprezidentas Chrisas Moody pasidalijo šią savaitę Kanuose, Prancūzijoje, vykstančiame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje.
Idėja paprasta. Televizijos „Telemetro Panama“ ir reklamos agentūros „P4 Ogilvy & Mather“ iniciatyva pačiose didžiausiose Panamos miesto gatvių duobėse buvo įmontuoti jutiminiai davikliai. Kai tik automobilis užvažiuodavo ant tokio daviklio, į Panamos viešųjų darbų departamento „Twitter“ paskyrą būdavo išsiunčiama automatizuota žinutė, gėdinanti valdininkus dėl neveiklumo ir reikalaujanti kuo greičiau spręsti duobių problemą.
Rezultatas stulbinamas. Vos per kelias dienas Panamos viešųjų darbų departamento „Twitter“ paskyra buvo tiesiog užtvindyta gėdinančiomis žinutėmis, reikalaujančiomis lopyti gatves.
Už kelių priežiūrą atsakingai institucijai neliko nieko kita, kaip tik imti kuo greičiau spręsti kelių ir, žinoma, savo pačių įvaizdžio problemą.