Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 16

IDĖJA – pirmoji ir vienintelė Lietuvoje tokio didelio masto studentų marketingo darbų paroda (nuotraukos)

IDĖJA – Tai ne tik vizualinės reklamos renginys, bet ir unikalių produktų idėjų, novatoriškų įvedimo strategijų, platinimo kelių bei kitų marketingo priemonių pristatymas.
„IDĖJA“ vyksta jau šeštus metus iš eilės, kasmet šis projektas atsinaujina, tobulėja
„IDĖJA“ vyksta jau šeštus metus iš eilės, kasmet šis projektas atsinaujina, tobulėja / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

 IDĖJA yra viso semestro metu vykstantis projektas, kurio metu studentų komandos:
·        pateikia unikalias naujų produktų idėjas ar senų modifikacijas,
·        atlieka profesionalius marketingo tyrimus,
·        kuria originalias video, spaudos, internetines reklamas bei lauko reklamą panaudojant partizannio marketingo priemones,
·        vykdydami šias užduotis, dalyvauja marketingo agentūrų atstovų seminaruose, konsultuojasi su Lietuvoje žinomiausių įmonių marketingo specialistais,
·        galiausiai savo idėjas išradingai pristato parodoje.

IDĖJA vyksta jau šeštus metus iš eilės, tačiau kasmet šis projektas atsinaujina, tobulėja ir tampa vis žinomesnis tiek tarp šalies aukštųjų mokyklų studentų, tiek ir žiniasklaidos bei rėmėjų.

Šiais metais IDĖJA atsinaujinusi. Pirmoji naujovė ta, kad mes siekiame integruoti mūsų projektą į aukštosiose mokyklose dėstomą marketingo disciplinos programą. Kita naujovė – į ketvirtąją, reklaminės kampanijos kūrimo, užduotį įtraukėme partizaninio marketingo priemones, kuriant lauko reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?