Laukia pasiūlymų
Panevėžio savivaldybės Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus paaiškino, kodėl konkursas buvo pratęstas.
„Gavome prašymą iš konkurso dalyvių pratęsti terminą ir jis buvo pratęstas iki spalio pradžios. Konkursu susidomėjusiųjų yra ir laukiame jo pabaigos. Žiūrėsime, kiek yra aktyvių dalyvių ir jų pasiūlymų. Jeigu bus daugiau dalyvių, bus įvertintos konkursinės medžiagos ir pasirinktas tinkamiausias ir naudingiausias pasiūlymas“, – teigė J.Leipus.
Sutartis – dešimčiai metų
Pasak Miesto plėtros skyriaus vedėjo, su konkurso laimėtoju bus sudaryta sutartis.
„Vietoje senų autobusų stotelių paviljonų, per metus nuo sutarties pasirašymo, atsirastų 72 nauji, vėliau, per ateinančius penkerius metus, papildomai dar 20 paviljonų suderintose vietose. Iš viso mieste turėtų atsirasti 92 nauji paviljonai“, – komentavo J. Leipus ir teigė, kad konkurso sąlygose nurodoma, jog koncesininkas turėtų įrengti ne tik pačius paviljonus.
„Atsirastų 120 suoliukų, 225 šiukšliadėžes, 225 viešojo transporto stotelių, kelio ženklai su stendais autobusų tvarkaraščiams ir eismo schemai pakabinti. Koncesininkas taip pat būtų atsakingas už autobusų stotelių priežiūrą: valymą ir remontą. Siekiama, kad naujoji stotelių infrastruktūra ir jos priežiūra netaptų finansine našta Savivaldybės biudžetui – koncesininkas pajamas generuotų iš reklamos, kurią galėtų viešinti stotelėse“, – aiškino J. Leipus ir tvirtino, kad sutartį su konkurso laimėtoju ketinama pasirašyti dešimčiai metų.
Paviljonai – vieningo dizaino
Pasiteiravus, ar miesto Savivaldybė pateikė sąlygą, kaip turėtų atrodyti autobusų stotelės paviljonas, Miesto plėtros skyriaus vedėjas J. Leipus paaiškino, kad paviljonai bus vieningo dizaino.
„Svarbiausia, kad paviljonai bus vieningo dizaino. Atnaujintose gatvėse stovi tamsiai pilki paviljonai. Norėtume, kad tokio stiliaus paviljonai būtų visame mieste, o šoninėse paviljono sienelėse įrengti reklamos plotai. Dar svarbu, kad paviljonų dydžiai nebūtų mažesni nei yra dabar“, – pasakojo J. Leipus ir sakė, kad tikisi, jog iki šių metų pabaigos konkurso laimėtojas ir koncesininkas bus išrinktas.
Projekte lauko tualetų nėra
Pasiteiravus, apie kitą problemą, kuri tiesiogiai susijusi su įmonės „Panevėžio autobusų parkas“ vairuotojais – baisūs tualetai galutinėse maršrutinių autobusų stotelėse, Miesto plėtros skyriaus vedėjas J. Leipus negalėjo tiksliai atsakyti:
„Minėti lauko tualetai nėra įtraukti į šį projektą. Nepagalvojome, bet vertėtų pasidomėti. Nesu susidūręs su šia problema. Todėl ir negalėčiau pakomentuoti, kokie planai gali būti. Žinoma, norėtųsi, kad tokie tualetai būtų vieningo dizaino ir nedarkytų miesto įvaizdžio.“
Lauko tualetai turi būti
Tuo tarpu bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ generalinis direktorius Arnoldas Gražys, teigė, kad lauko tualetų įrengimas galinėse autobusų stotelėse susijęs su finansais.
„Būtų smagu, kad spręsti šį klausimą padėtų ir miesto šeimininkai. Idėjas jiems siūlome, bet kol kas sprendimo neturime. Kita vertus, galinėse stotelės, pagal darbų apimtį – maršruto ilgį – lauko tualetai turi būti, kad autobusų vairuotojai turėtų galimybę jais pasinaudoti“, – pasakojo A.Gražys ir sakė, kad pastebi negražius vietos gyventojų poelgius su lauko tualetais.
Jūriniai konteineriai pagelbėtų
„Juk negali prie kiekvieno galinės stotelės tualeto pastatyti vaizdo kameros ir stebėti, ką ten veikia gyventojai. Dabar randame visko. Numeta pilnus maišus šiukšlių, atliekų, – aiškino A. Gražys ir pridūrė. – Būtų gerai, jei atsiradus finansavimui, būtų galima būtiniausiose galinėse stotelėse pastatyti po jūrinį konteinerį, kur būtų įrengti tualetai ir kiti higienai svarbus dalykai: šiltas vanduo, sėdimos vietos poilsiui. Tai minimalios darbo sąlygos. Tuomet gal pasikeistų ir pats požiūris į vairuotoją, kuris veža panevėžiečius“.