Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 02 20

„Iki“ pirkėjai pasijuto apgauti

Prekybininkų skelbiamos nuolaidos gali suklaidinti pirkėjus. Prekybos tinkle „Iki“ manydami, kad perka argentinietišką aliejų, žmonės gali iš tiesų įsigyti rusišką produktą.
Prekybos centras „Iki“
Prekybos centras „Iki“ / Dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Kaip rašo dienraščio „Vilniaus diena“ žurnalistė Lina Navickaitė, jau antrą savaitę „Iki“ siūlo įsigyti saulėgrąžų aliejaus „Natura“ su 40 proc. nuolaida. Vietoj 9,69 lito dabar reikia mokėti 5,79 lito. Tačiau kai kuriems pirkėjams teko nusivilti – žurnalistams viena pirkėja skundėsi, kad anksčiau pirkdavo šį aliejų ir žinojo, jog jis spaustas Argentinoje, tačiau dabar nusipirkusi pamatė, kad tai rusiškas produktas.

Argentinietišką aliejų „Natura“ importuojančios bendrovės „Anira“ direktorius Antanas Stancevičius patvirtino, kad sulaukia skundų. „Išsiaiškinome, kad to paties ženklo produkto į Lietuvą iš Rusijos atvežė viena Vilniaus įmonė“, – sakė A.Stancevičius.

A.Stancevičius pats užsuko į parduotuvę ir įsitikino, kad parduodamas rusiškas aliejus, nors kainos kortelėje nurodoma, kad jo kilmės šalis – Argentina. Argentinos bendrovė įsitikinusi, kad toks produktas buvo įvežtas neteisėtai, ir apie tai informavo prekybininkus. Argentiniečiai anksčiau buvo leidę rusams pagaminti tam tikrą kiekį aliejaus ir parduoti jį su tuo pačiu ženklu, tačiau šis produktas turėjo būti parduodamas Rusijoje, o ne Lietuvoje.

Prekybos centro „Iki“ komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila sakė, jog akcija paskelbta ir rusiškam, ir argentinietiškam aliejui, o reklamoje panaudotas būtent rusiško aliejaus butelis. Jis spėjo, kad argentinietiškas aliejus galbūt jau išpirktas, nes jo buvo tik likučiai.

Tačiau „Aniros“ direktoriaus tokie argumentai neįtikino, nes naujoji kaina mažesnė už savikainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?