Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2021 09 28

Incidentas spaudos kioske: karantino taisyklių pirkėją mokė grasindama kočėlu

Rugsėjo 23 dieną kaunietė Lina (vardas pakeistas) norėjo užsukti į vieną iš UAB „Kauno spauda“ kioskų, tačiau iš jo pardavėjos buvo išprašyta jėga, pavymui mosikuojant kočėlu. Moteris buvo sukrėsta dėl tokio elgesio su pirkėjais. Pardavėja dėl šio incidento sulaukė darbdavio įspėjimo.
Incidentas „Kauno spaudos“ kioske
Incidentas „Kauno spaudos“ kioske / „Kauno spaudos“ nuotr.

Į 15min kreipėsi mergina, papasakojusi rugsėjo 23 dienos rytą nutikusią keistą istoriją. Ji skubėjo į darbą, laukė tinkamo maršrutinio autobuso, kuris turėjo atvažiuoti 8.37 val. Kadangi iki autobuso atvykimo buvo likusios vos kelios minutės, nusprendė užeiti į šalia veikiantį (Žemaičių pl. 66, Kaune) spaudos kioską.

„Durys buvo užremtos kočėlu. Pagalvojau, kad inventorizacija ir nedirba, tačiau pamačiau, kaip iš kiosko išėjo viena moteris ir įėjo kita. Iškart įėjau ir aš. Pusiau įėjau, nes pardavėja griebė man už striukės ir išstūmė tiesiog per duris, dar kočėlu užsimojo“, – tokiu akibrokštu stebėjosi galimybių pasą turinti Lina.

Durys vėl buvo užvertos tuo pačiu virtuvės įrankiu.

Kaunietė tikina, kad jokių užrašų, jog galima užeiti tik po vieną pirkėją, tuo metu ant tų kiosko durų nebuvo.

„Nespėjau išsitraukti telefono, nes tuo metu atvyko man reikalingas autobusas. Tik įlipus supratau, kas nutiko. Pensinio amžiaus ta pardavėja. Tokio amžiaus moteris taip elgiasi... Net nesupratau, kas čia atsitiko. Negalima griebti ir išstumti žmogaus pro duris, dar mojuoti kočėlu. Jei ne darbas, būčiau kvietusi atitinkamas tarnybas“, – piktinosi kaunietė.

15min dėl šio incidento kreipėsi į „Kauno spaudą“. Bendrovės administratorė Sigita Skrodenytė padėkojo už pateiktą informaciją dėl aptarnavimo spragų, pripažino, kad darbuotoja pasielgė netinkamai.

„Gavę jūsų laišką, pateikėme užklausą tą dieną paviljone dirbusiai pardavėjai. Pirma, norėtųsi paminėti, kad šiuo metu dėl visiems suprantamų priežasčių aptarnauti galime vienu metu tik po vieną klientą. Apie tai pirkėjai yra informuojami papildoma informacija, prisegta ant įėjimo durų.

Pardavėja, uoliai vykdydama nurodymą aptarnauti po vieną klientą, pasielgė netinkamai, negražiai ir nekultūringai, išprašydama antrąją klientę iš paviljono“, – teigiama „Kauno spaudos“ komentare.

Pardavėjai dėl netinkamo elgesio darbo vietoje buvo pareikštas įspėjimas.

„Kauno spaudos“ administracija atsiprašo klientės už netinkamą pardavėjos elgesį“, – patikino S.Skrodenytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos