Tai BNS patvirtino NVSC atstovė Justina Petravičienė.
„Išsiaiškinta, kad techniniai trikdžiai fiksuoti mūsų informacinėje sistemoje. Šiuo metu tiekėjas problemą šalina, esame informuoti, kad artimiausiu metu sistema veiks įprastai“, – sakė ji.
J.Petravičienės teigimu, trikdžiai yra susiję su problemomis importuojant duomenis iš e.sveikatos, jie turėtų būti pašalinti per kelias valandas.
Pasak Registrų centro atstovo Mindaugo Samkaus, duomenų suformavimas e.sveikatos sistemoje vyksta sklandžiai.
„Problema dėl e.sveikatos sistemoje kaupiamų duomenų apie COVID-19 atvejus perdavimo Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui yra ne Registrų centro, o duomenų gavėjo – NVSC – pusėje. Duomenų suformavimas e.sveikatos sistemoje vyksta sklandžiai. Susisiekėme su NVSC atstovais ir informavome apie jų pusėje esančias problemas“, – BNS sakė jis.
Duomenų suformavimas e.sveikatos sistemoje vyksta sklandžiai. Susisiekėme su NVSC atstovais ir informavome apie jų pusėje esančias problemas.
Anksčiau trečiadienį visuomenės sveikatos specialistai paragino gydymo įstaigas informaciją apie nustatytus naujus COVID-19 atvejus teikti telefonu.
Pagal galiojančią tvarką, NVSC teigimu, gydymo įstaigos apie naujus užsikrėtusiuosius koronavirusu turi informuoti per dvi valandas žodžiu ir per 12 valandų raštu.
Be kita ko, Sveikatos apsaugos ministerija taip pat pranešė, kad trečiadienio vakarą dėl techninių priežasčių laikinai bus sustabdyta registracija į mobiliuosius patikros punktus tyrimams dėl koronaviruso (COVID-19) infekcijos. Informacijos teikimas Karštąja linija 1808 vyks įprastai.