2009 10 06

Iš Pilies gatvės dingo ant reklamos stendo tupėjęs manekenas

Šį savaitgalį nuo reklamos stendo Pilies gatvėje Vilniuje dingo natūralaus dydžio „treiseris“ – manekenas, vaizduojantis šuoliui pasiruošusį parkūro šoklį. Kad manekenas dingo nuo 3,5 m aukščio energinio gėrimo DYNAMI:T stendo, pastebėta pirmadienį, apie tai pranešta policijai.
Stendo nuotrauka po „treiserio“ dingimo
Stendo nuotrauka dingus „treiseriui“ / „Integrity PR“ nuotr.
Temos: 2 Manekenas Reklama

„Kadangi Vilniaus senamiestis filmuojamas, tikimasi, kad bus įmanoma rasti vaizdo įrašą. Reklamą gaminusiems ir stačiusiems žmonėms įdomiausia būtų pamatyti, kaip vagišiams pavyko užlipti ant 3,5 metro aukščio stendo ir nuo jo nukelti 15 kilogramų sveriantį manekeną“, – sakė DYNAMI:T platinančios AB „Ragutis“ prekybos ir rinkodaros direktorius Nauris Vaitkevičius.

„Integrity PR“ nuotr./Stendo nuotrauka prieš „treiserio“ dingimą
„Integrity PR“ nuotr./Stendo nuotrauka prieš dingstant manekenui

DYNAMI:T remiama sporto šaka parkūras yra judėjimo miestu sportas, kuriame naudojama įvairi technika: – nuo gimnastikos iki kovos menų. Šiuo atveju ironiška, kad parkūro šūkis „Nėra ribų, yra tik kliūtys, kurias galima įveikti“, nes vagims tikrai reikėjo pasistengti įveikti ir aukščio, ir kitas kliūtis.

DYNAMI:T buvo pirmasis prekės ženklas, lauko reklamai panaudojęs realaus dydžio judesį atkartojančią žmogaus figūrą. Dizaineriai manekeną suprojektavo pagal tikro parkūrininko, kuris nufotografuotas atliekantis judesį, atvaizdą. Jis taip pat buvo aprengtas standartiniais drabužiais ir avalyne. Iki šiol lauko reklamoje Lietuvoje dažniau buvo naudojamos dvimatės figūros.

Italijoje specialiai DYNAMI:T reklamai pagamintas manekenas ant stendo tupėjo vos savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis