Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 12 09

Iš TS-LKD – klausimai VPT dėl M.Jovaišos įmonės laimėjimo konkurse

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narė Aistė Gedvilienė kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl Lietuvos nacionalinio kultūros centro (LNKC) rengto viešojo pirkimo konkurso tautiniam kostiumui populiarinti atitikimo įstatymui. Apie tai skelbiama išplatintame pranešime žiniasklaidai.
Mariaus Jovaišos knygos pristatymas nacioalinėje bibliotekoje
Marius Jovaiša / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Viešojoje erdvėje pasirodžius informacijai, jog 2019 m. liepą verslininko, fotografo bei „Neregėtos Lietuvos“ autoriaus Mariaus Jovaišos įmonė „Unseen Pictures“ laimėjo LNKC konkursą tautinio kostiumo populiarinimui. Sutarties vertė – beveik 43 tūkst. eurų .

Konkurso reikalavimuose nurodyta, kad konkurse dalyvauti gali „visuomenei žinomas ir pripažintas“ fotografas, jis turi būti publikavęs „foto tiražinių leidinių“, surengęs ne mažiau nei tris autorines parodas, publikavęs bent vieną 100 tūkst. vartotojų pasiekusią žinutę, turėti ne mažiau nei 10 tūkst. sekėjų“ .

„Tokios konkrečios konkurso sąlygos apriboja galimybes dalyvauti didelei daliai Lietuvoje dirbančių fotografų ir kelia įtarimus, jog sąlygos buvo parengtos konkrečiam numatytam laimėtojui. Todėl kreipiuosi į Viešųjų pirkimų tarnybą prašydama išaiškinti, ar šio konkurso sąlygos ir reikalavimai nėra per daug konkretūs, siauri ir atitinkantys tik vieno asmens ir jo įmonės galimybes dalyvauti konkurse ir ar nebuvo pažeisti lygiateisiškumo, nediskriminavimo, skaidrumo ir kiti principai, numatyti Viešųjų pirkimų įstatyme. Kartu prašau atsakyti, ar konkurse dalyvavo daugiau pareiškėjų, kurie atitiko konkurso sąlygas, ar tik vienas M.Jovaiša – Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininko sūnus, kuris savo įmonėje rinkiminiu laikotarpiu buvo įdarbinęs Premjero Sauliaus Skvernelio rinkimų kampanijos komandą“, ­– teigė A.Gedvilienė.

TS-LKD primena, jog Viešųjų pirkimų įstatymo 17 straipsnis nurodo pagrindinius konkursų principus: „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“ .

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos