Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 07 04

Išjungus LNK, kabelinę televiziją „Init“ užplūdo suglumę vartotojai

Pirmadienį kabelinės televizijos „Init“ klientų aptarnavimo skyrių užplūdo būriai pasipiktinusių kauniečių, kurie nuo liepos 1-osios nebemato televizijos LNK ir šiai grupei priklausančių kanalų TV1, „Liuks“ ir „InfoTV“. Dalis jų neslėpė, kad ketina atsisakyti „Init“ paslaugų. Tačiau konkurentai susidariusia situacija nežada piktnaudžiauti.
Dalis vartotojų neslėpė, jog atsisakys Kabelinės televizijos „Init“ paslaugų.
Dalis vartotojų neslėpė, jog atsisakys kabelinės televizijos „Init“ paslaugų. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

LNK ir kitų šiai grupei priklausančių kanalų nuo praėjusios savaitės nemato tik analoginės televizijos abonentai. Skaitmeniniu formatu LNK programa toliau transliuojama. Šis kanalas buvo perkeltas į bazinį skaitmeninės televizijos paketą. Norint matyti likusias tris programas, reikia užsisakyti atskirą paketą, kurio kaina – 3 Lt.

Priminsime, kad LNK ir kitų minėtų kanalų nemato ne tik „Init“, bet ir kabelinių televizijų „Sugardas“ bei „Vinita“ vartotojai. Iš viso – per 100 tūkst. vartotojų. Vietoje nutrauktų kanalų, į kabelinės TV paketus įtrauktos kitos programos, pavyzdžiui, BBC, pora rusų kalba transliuojančių kanalų.

„Mums nepavyko susitarti su LNK, todėl radome kompromisinį sprendimą, kad mes šių keturių programų netransliuosime analoginiu formatu“, – 15min.lt penktadienį sakė šioms kabelinėms televizijoms atstovaujančios Lietuvos telekomunikacijų operatorių asociacijos prezidentas Paulius Živatkauskas.

Neranda informacijos

Savaitgalį pasigedę anksčiau rodytų kanalų, vartotojai ėmė skambinti visais „Init“ interneto puslapyje nurodytais telefono numeriais.

Iš to nedarysime jokių akcijų. Bet klientus, kurie norės mus pasirinkti kabelinės TV operatoriais, priimsime. Sakė R.Gaidys

„Jūs jau kokia 2000-oji, kuri šiandien skambina dėl to paties. Vartotojai atakuoja ne tik Pardavimų, Abonentų skyrius, bet ir mūsų, garantinio aptarnavimo skyrių, kuris su televizija visiškai nesusijęs“, – sakė vienu iš bendrovės „Init“ telefonų atsiliepęs darbuotojas.

Negavę informacijos telefonu, „Init“ klientai užplūdo bendrovės klientų aptarnavimo skyrių. 15min.lt apsilankius jame būriavosi keliasdešimties žmonių eilė. Kai kurie vartotojai sakė jau spėję apsilankyti kitose bendrovėse, siūlančiose kabelinės televizijos programų paketus.

„Grįžę iš atostogų nesupratome, kodėl atjungta viskas. Neprisiskambinome, todėl atvažiavome išsiaiškinti. Iš ryto vyras buvo „Mikrovisatoje“. Žiūrėsime, ką čia („Init“ – aut. past.) pasiūlys. Jei ką, keisime kabelinės TV tiekėją“, – sakė kaunietė Danutė.

Eilėje taip pat stovėjusi Gražina tvirtino jau apsisprendusi atsisakyti „Init“ paslaugų. „Čia sakė, kad prie kiekvieno televizoriaus reikia blokelį, kainuojantį 50 Lt, pirkti. Ir kažkokią kortelę už 28 Lt. Tuomet rodys LNK. Man per daug, todėl aš iš karto atsisakau („Init“ paslaugų – aut. past.) ir einu į „Mikrovisatą“, – sakė moteris.

Naudotis situacija neketina

Konkurentai teigia pajutę „Init“ vartotojų nepasitenkinimą – į juos domėdamiesi kainomis pirmadienį kreipėsi ne vienas kabelinės televizijos paslaugų vartotojas. Tačiau naudotis situacija ir pervilioti suglumusių „Init“ klientų neketinama.

„Visi esame toje pačioje situacijoje, tik į ją sureagavome skirtingai. „Mikrovisata“ pasirinko nuosaikesnį modelį – nuo liepos 1 dienos savo vartotojams nenutraukėme nė vieno kanalo transliacijų. Turime laiko iki Naujųjų metų – iki tol vyks derybos. Tiek laiko turime, kol už programų retransliavimą mums nereikės mokėti“, – sakė bendrovės „Mikrovisatos TV“ generalinis direktorius Raimondas Gaidys.

Susisiekti su bendrovės „Init“ administracijos atstovais nepavyko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos