R. Adomavičiaus nuomone, nereikėtų metro atskirti nuo visos transporto sistemos – būtina suderinti viešąjį ir privatų transportą, eismo valdymą ir transporto paslaugas. Inžineriniu požiūriu, nėra didelio skirtumo ką pasirinkti – metro ar tramvajų – svarbu, kad pasirinkta transporto rūšis būtų harmoninga, kompleksiška ir reikalinga miestui. „Mes norime turėti tokią transporto rūšį, kuri galėtų pervežti per 50 proc. keleivių iš miesto pakraščių ir miestelių, kad gyventojai jaustųsi patogiai“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas.
Savivaldybę domintų kompleksinė studija, įvertinant turimas transporto rūšis, ekologinius reikalavimus, miesto plėtrą ir naujausias europines idėjas – tai svarbus žingsnis, kurį žengus, bus galima dirbti toliau. Ispanai turi patirtį, rengiant tokius projektus ir įsisavinant ES lėšas, gerus specialistus – tuo būtų galima pasinaudoti, pasirenkant patį geriausią variantą. „Dabar ne pats geriausias laikas išlaidauti, bet pats laikas tam ruoštis“, – teigė R. Adomavičius.
Svečiui buvo pasiūlyta parengti studiją, pritaikant Vilniui optimaliausią variantą, atsižvelgiant į naujoves, finansavimą ir laiką.