Išsiuntus 115 tūkst. laiškų dėl PSD įmokų, „Sodrą“ užplūdo gyventojų skambučiai

Išsiuntus 115 tūkst. pranešimų, susijusių su privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokomis per karantino laikotarpį, „Sodra“ šiomis dienomis sulaukia skambučių apgulties, sako „Sodros“ atstovė.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Šiomis dienomis buvo sunkumų prisiskambinti „Sodrai“, iš tiesų buvo apgultis, kadangi tie pranešimai buvo išsiųsti 115 tūkst. savarankiškai dirbančių gyventojų, tai sukėlė susidomėjimą, papildomų klausimų“, – LRT radijui penktadienį sakė „Sodros“ atstovė Malgožata Kozič.

Anot jos, šią savaitę „Sodra“ siuntė pranešimus savarankišką veiklą vykdantiems gyventojams, kurie veiklą vykdė karantino metu, tai yra, prieš 3-4 metus.

„Tuo metu savarankiškai dirbantiems gyventojams buvo taikoma tokia lengvata – jie neprivalėjo mokėti privalomojo sveikatos draudimo įmokų kiekvieną mėnesį, bet vis tiek buvo draudžiami sveikatos draudimu. Tos įmokos buvo atidėtos kuriam laiku, žmonės nebuvo visiškai atleisti nuo tų įmokų mokėjimo, tiesiog laikinai galėjo nemokėti dėl sunkios situacijos, karantino, darbų sustabdymo“, – kalbėjo M.Kozič.

Šias įmokas, pasak jos, reikėjo sumokėti per dvejus metus pasibaigus ekstremaliai situacijai. Šis terminas sueina balandžio 30-ąją. Savarankiškai dirbantiems gyventojams „Sodra“ išsiuntė laiškus su nurodyta suma už karantino laikotarpį, informuojant, kiek PSD įmokų liko nemokėta.

M.Kozič teigimu, kai kurie žmonės pamiršo, kad buvo išsiėmę verslo liudijimą trumpam laikotarpiui, pavyzdžiui, porai savaičių ir nežino, iš kur atsirado prievolė mokėti PSD įmoką.

„Sodros“ skambučių centras, pasak M.Kozič, gali priimti 4-5 tūkst. skambučių, bet jų sulaukiama gerokai daugiau. Jos teigimu, norintiems pasikonsultuoti su „Sodra“, geriau skambinti į dienos pabaigą, tuomet skambučių eilės būna sumažėjusios. Mažiau skambučių tikimasi kitą savaitę.

Su užklausa galima kreiptis ir elektroniniu laišku arba prisijungus per savo „Sodros“ paskyrą.

„Kad pranešimai būtų klaidingi, neteisinga suma, netikslingi duomenys, tokios informacijos neturima. Kiek patikrinama, visuomet pasirodo, kad pateikta informacija buvo teisinga“, – sakė atstovė.

Gyventojai, sulaukę laiško su permoka, ją gali susigrąžinti arba palikti krepšelyje ir ji bus panaudojama ateities įmokoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis