15min.lt jau pasakojo, kad pirmadienį „užkeiktoje“ sankryžoje prie Seimo visureigis Toyota Land Cruiser nušlavė šviesoforą. Antradienį paaiškėjo, kad tai padaręs ir iš įvykio vietos pabėgęs vairuotojas galėjo būti skandalingai pagarsėjusios parlamentarės, Seimo narės Astos Baukutės vyras.
Andriaus Ufarto/BFL nuotr./Kęstutis Rupulevičius |
Policija pagal liudininkų parodymus išsiaiškino, kad visureigis priklauso SEB lizingo bendrovei, o juo naudojasi Seimo narės vyras K.Rupulevičius, avarijos dieną kaip tik šventęs savo 49-ąjį gimtadienį, rašo „Delfi“.
Policininkai įtariamojo vairuotojo kol kas neapklausė, į 15min.lt žurnalistų skambučius K.Rupulevičius mobiliuoju kol kas taip pat neatsako.
Bėgliui vairuotojui gresia bauda iki 4000 litų ir teisės vairuoti atėmimas 3–4 metams.
Pastaruoju metu iš skandalų neišbrenda ir Seimo narė A.Baukutė – dėl skolų, finansinių machinacijų bei esą suniokoto bendrabučio (žr. susijusius straipsnius).
Griebėsi priemonių
Eilinį kartą atstatę nuolat numušamą šviesoforą sankryžoje sostinės centre netoli Seimo, eismo prižiūrėtojai pabandė padaryti bent kažką papildomai, kad ši vieta taptų saugesnė.
Šįkart stulpas, ant kurio įrengtas kelio ženklas bei šviesoforas, išmargintas baltais bei raudonais dryžiais. Viliamasi, kad tokiu „zebru“ papuoštas stulpas tapo geriau matomu ir visi vairuotojai sugebės jį aplenkti.
Ligšiol stulpas nebuvo dryžuotas. |
Tikriausiai taupant lėšas antrasis šios sankryžos stulpas su šviesoforu, kuris taip pat „sėkmingai“ daugelį sykių buvo numuštas, dryžiais antradienį dar nebuvo papuoštas.
Kaip jau ne kartą pasakojo 15min.lt, šviesoforai Gedimino prospekto ir A.Goštauto gatvių sankryžoje taranuojami nuolat. Pastarąjį kartą – vakar, tai padarė iš įvykio vietos pabėgęs Toyota visureigio vairuotojas, priešpaskutinį kartą – Citroen, lygiai prieš savaitę.
Ir Toyota, ir Citroen vairuotojai nesėkmingai darė tą patį – tiesiog bandė atlikti kairį posūkį iš prospekto į A.Goštauto gatvę.
Netgi šios sankryžos projektuotojai yra prisipažinę, jog sukūrė „juodąją skylę“ – dėl neįprastos konfigūracijos vairuotojai neapskaičiuoja, kokiu kampu įveikti posūkį.
Valdžia iki šiol pasirūpino prikabinti prie stulpo nukreipiamąjį kelio ženklą bei įrengti apsauginę tvorelę. Visos šios priemonės per avarijas būdavo šluojamos kartu su stulpu ir šviesoforu. Dabar visos viltys – į raudonai baltą „zebrą“.