„Didėja darbų apimtys, „Rail Baltica“ įgijo tam tikrą kritinę masę, kada reikia tikrai ypatingą dėmesį skirti. Ne kartą kalbėjome, kad sustiprinome valdymą, praktiškai viceministras koncentruojasi būtent į tą tematiką“, – po Vyriausybės posėdžio BNS sakė ministras.
J.Narkevičius taip pat sakė, kad papildomo impulso reikia elektromobilių tinklo plėtrai, 5G sričiai, kelių kokybės gerinimui ir žvyrkelių asfaltavimui.
Jis atmetė kai kurių ministrų argumentą, kad ketvirto viceministro nereikia, nes artėja Seimo rinkimai.
„Tai būtent dėl to. Kadangi eina tam tikrų darbų pabaiga, reikia pridėti tam tikrą pagreitį. Tai irgi lemiamas faktorius, kad aš taip suplanavęs darbą, jog reikėtų kai kur labiau dėmesio skirti“, – teigė J.Narkevičius.
Jis patvirtino turįs potencialių kandidatų į šį postą, tačiau jų neįvardijo. Anot J.Narkevičiaus, tarp pretendentų nėra turinčių partinę priklausomybę: „Man atrodo, kad ne“.
Susisiekimo ministerija šiuo metu turi tris viceministrus.
J.Narkevičiaus komandą sausio pabaigoje papildė Artūro Zuoko vadovaujamos Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) narys Valdas Klimantavičius – jis yra atsakingas už „Lietuvos geležinkelių“ veiklą, taip pat biudžeto sudarymo bei kitus klausimus.
Be jo, J.Narkevičiaus politinio pasitikėjimo komandoje taip pat dirba viceministrai Vladislavas Kondratovičius ir Gytis Mažeika.
Pirmasis atsakingas už geležinkelių, oro transporto politiką, projektą „Via Baltica“, saugų eismą ir darnų judumą, valstybės turto ir įmonių valdymą, antrasis – už tarptautinius ryšius, ES reikalus ir derybas dėl Mobilumo paketo, projektą „Rail Baltica“, vandens transporto sektorių, Klaipėdos uostą.
Sprendimą dėl ketvirto susisiekimo viceministro skyrimo ministrų kabinetas trečiadienį atidėjo, daliai kabineto narių abejojant, ar prasminga steigti naujas viceministrų pareigybes likus nedaug laiko iki Seimo rinkimų.