Pasak VĮ „Klaipėdos regiono keliai“ direktoriaus Petro Kaučiko, šiais metais tikimasi atlikti apie 60 proc. visų antrojo statybos etapo darbų. Įgyvendinant antrąjį etapą statomos dvi estakados: Palanga–Kaunas ir Kaunas–Palanga. Šiuo metu baigiami grunto kasinėjimo darbai, taip pat baigiama įrengti abiejų estakadų atramas, renkami estakados betonavimo klojiniai. Šiuo metu jau yra išbetonuota dalis abiejų estakadų.
„Kauno tiltai“, rekonstruojantys sankryžą, ketina darbus pabaigti 2012-ųjų rudenį.
Antrojo statybų etapo metu bus pastatytos ne tik dvi estakados, bet bus ir kitaip suformuoti išvažiavimai iš Jakų žiedo Šilutės, Dovilų, Klaipėdos ir Palangos kryptimis. Baigus antrąjį etapą, iš žiedo bus įmanoma išvažiuoti visomis ankstesnėmis kryptimis. Kaip teigia P.Kaučikas, antro etapo metu taip pat bus įrengti dviračių takai, kad Sudmantų ir Jakų gyventojai bei ten dirbantys žmonės galėtų saugiai patekti į Klaipėdos miestą.
Antrojo etapo statybos prasidėjo 2011-ųjų kovo mėnesį. Antrojo etapo darbų vertė – beveik 60 mln. litų.
Pirmasis statybų etapas baigtas praeitų metų lapkričio mėnesį, o žiemą atidaryta ilgiausia Lietuvoje estakada, jungianti Kauno ir Klaipėdos kryptis. Estakados ilgis – 610 metrų. Pirmojo etapo darbų vertė siekia apie 100 mln. litų.
„Trečiojo etapo metu numatyta pastatyti estakadas Klaipėda–Palanga, Kaunas–Šilutė, tačiau šių statinių poreikis bus sprendžiamas gerokai vėliau – galbūt netgi po 10 metų. Stebėsime, ar norint palengvinti eismą šių estakadų poreikis neišnyks“, – sakė VĮ „Klaipėdos regiono keliai“ direktorius.