Kaip pasakojo „Tiltra group“, kurios įmonė „Kauno tiltai“ vykdo Jakų žiedo pirmojo etapo rekonstrukcijos darbus, atstovė spaudai Lina Mockutė, lapkričio 29 dieną naujojo tilto kokybę vertino speciali Darbo komisija.
Pasak L.Mockutės, atliktus darbus turėtų vertinti ir Statinio pripažinimo tinkamu naudoti komisija, tačiau tiksli šio įvertinimo data dar nežinoma, esą laikotarpis, kol bus paskelbta apžiūros data, gali užtrukti 20 dienų.
Jakų žiedo estakada – ilgiausia šalyje. Jos ilgis – 610 metrų. Važiuojant nuo Kauno per ją bus galima patekti į Klaipėdą – Baltijos žiedo link.
Anot įmonės atstovės, visi statybų darbai jau baigti: įrengta gelžbetoninė estakados perdanga, įrengta trijų lygių sankryža, sumontuota A1 kelio (Klaipėda–Kaunas–Klaipėda) ir estakados Kaunas–Klaipėda apšvietimo įranga, rekonstruotas A1 kelio 304,5 kilometre esantis tunelinis viadukas, įrengta jos valdymo šviesoforais sistema, rekonstruotos elektros ir ryšių linijos, vandentiekis bei magistralinis dujotiekis.
Nebebus spūsčių
„15min“ primena, kad Jakų žiedo rekonstrukcija pradėta 2009 metų vasarį. Tuomet planuota, jog naujosios estakados darbai užtruks iki 2010-ųjų lapkričio 30-osios, tad terminams nenusižengta. Atvėrus naują transporto srautų kanalą, tikimasi, jog bus išvengta didžiulių automobilių spūsčių, kurios iki šiol susidarydavo piko valandomis bei vasaros metu, automobiliams judant iš Palangos.
Sankryžos rekonstrukcijos vertė – 99,7 mln. litų. Finansavimas gautas iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos bei Europos Sąjungos fondų.