2017 07 30

Japonijoje dirbs žemės ūkio atašė, Rusijoje šios pareigybės neliks

Tokijuje rudenį darbą turėtų pradėti Lietuvos žemės ūkio atašė, padėsiantis šalies įmonės lengviau įsitvirtinti vienoje iš didžiausių Azijos rinkų. Tuo metu Rusijoje tokios pareigybės nebeliks,sako žemės ūkio ministras Bronius Markauskas.
Tokijas naktį
Tokijas naktį / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Žemės ūkio atašė keičiasi iš Rusijos į Japoniją. Iki naujos pareigybės įsteigimo Japonijoje turėtume panaikinti ir atašė Rusijoje. Buvo diskusijos su Ūkio ministerija, ar Japonijoje neturėtų būti bendras žemės ūkio ir komercijos atašė, bet vis dėlto pasiekėme sutarimą, kad turėtų būti tik žemės ūkio atašė“, – BNS sakė B.Markauskas.

Pasak jo, klausimas jau suderintas su Užsienio reikalų ministerija (URM). Pastaroji BNS pranešė, jog birželį pritarė bendram žemės ūkio ir komercijos atašė etato steigimui Japonijoje, o galutinį sprendimą priims Vyriausybė.

URM teigia, kad atašė Japonijoje išlaikymas yra brangus – metinės išlaidos sieks 50,5 tūkst. eurų. Tuo metu Rusijoje jos siekia 6 tūkst. eurų.

URM teigia, kad atašė Japonijoje išlaikymas yra brangus – metinės išlaidos sieks 50,5 tūkst. eurų. Tuo metu Rusijoje jos siekia 6 tūkst. eurų.

Žemės ūkio ministro teigimu, atašė padės įmonėms rasti maisto produktų pirkėjų Japonijoje.

„Japonija praktiškai atidarė importą visiems pagrindiniams produktams – pienui, jautienai ir paukštienai. Žemės ūkio atašė tikslas bus padėti mūsų įmonėms eksportuoti produkciją į Japoniją, nes tai nėra paprasta rinka ir ji turi savo specifiką. Į ją yra sunku patekti“, – kalbėjo B.Markauskas.

Šiuo metu Lietuvos žemės ūkio atašė dirba Europos Sąjungoje (ES), Rusijoje, Kinijoje, Vokietijoje ir Italijoje, o žemės ūkio ir komercijos atašė – JAV.

Japonija šiais metais Lietuvai leido eksportuoti jautieną ir paukštieną, be to, Lietuvos įmonės į šalį gali eksportuoti pieno produktus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis