Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 12 02

„Jaunimo linija“ pristato naują emocinės paramos būdą

„Jaunimo linija“ nuo penktadienio pradeda teikti emocinę paramą tiesioginiais pokalbiais internete. Iki šiol su tarnybos savanoriais buvo galima bendrauti telefonu ir elektroniniais laiškais, o nauja paslauga atveria galimybę tiesiogiai kalbėtis raštu.
Jaunimo linija
Jaunimo linija / Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

„Jaunimo linija“ negali atsiliepti į kiekvieną skambutį. Atrašyti laiškus taip pat užtrunka laiko, be to – keičiasi žmonių bendravimo įgūdžiai, todėl organizacija siūlo naują paramos teikimo būdą – susirašinėjimą raštu arba vadinamąjį „čatą“.

„Jaunimo linija“ vadovė Agnė Mažvilaitė sako, kad nauja paslauga turėtų būti patraukli tiems, kurie nori daugiau privatumo ar nedrįsta apie jausmus kalbėtis telefonu.

Pokalbiai internetu bus prieinami tris dienas per savaitę – trečiadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais, nustatytomis valandomis. Jei šis būdas taps populiarus – didės ir jo prieinamumas.

Pokalbį internetu galima pradėti įėjus į interneto svetainę jaunimolinija.lt arba jų feisbuko paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos