Žinomo prancūzų režisieriaus Frédérico Planchono režisuotą trijų minučių trukmės vaizdo klipą sukūrė Danijos įmonė „& Co. /NoA“. Pagrindinis jo tikslas – paskatinti dalyvauti šiuose EP rinkimuose, nes kiekvieno iš mūsų apsisprendimas nulems ir šiuo metu gimstančių kūdikių ateitį. Užfiksuoti stiprūs, gražūs, jautrūs ir realistiški kūdikių gimimo momentai pavergia autentiškumu. Kvietimas pasirinkti Europos ateitį įgarsintas mergaitės balsu, taip įprasminant asmenišką vaiko kreipimąsi: „Kiekvienas pajėgus palikti žymę, bet dideliems pokyčiams reikia mūsų visų. Pasirink Europą, kokioje norėtum, kad augčiau.“
Be pirminės tiesioginės minties, šis išskirtinis kvietimas balsuoti turi ir užslėptų žinučių. Pirmoji – Europos Sąjungos šūkis „Suvienijusi įvairovę“. Kūdikių gimimas, jų ypatingas santykis su tėvais ir sukuriamos emocijos kiekvienam yra skirtingos ir su niekuo nepalyginamos. Tačiau tą pačią sekundę, kai kūdikis gimsta, jis tampa pasaulio dalimi ir kartu su kitais turi prisiimti atsakomybę už jį – tiek individualiai, tiek bendruomenėje. Vienas iš svarbiausių būdų tai padaryti yra balsuoti rinkimuose.
Antroji žinutė – realybės pavyzdys. Šiais laikais, kai daug įtakos turi socialiniuose tinkluose rodomas nudailintas ir tobulas gyvenimas, Europos Parlamentas siekia atkreipti europiečių dėmesį į atvirą ir nenudailintą tiesą. Visos įraše matomos gimdyvės gimdė šiais metais, vasario ir kovo mėnesiais. Kiti asmenys, vaizduojami kaip nėščiųjų bei gimdyvių artimieji, atspindi Europos šeimų įvairovę. Kūrėjų teigimu, „visos gimdymo scenos yra tikros, tačiau kai kurios prieš ir po gimdymo buvo parežisuotos ar atkurtos tam, kad istorija būtų išbaigta“. Kūrėjai taip pat atskleidžia, kad penkiolika tuo metu būsimų tėvų ir motinų nufilmuoti Graikijoje, Danijoje, Čekijoje ir Vengrijoje.
Šiuo vaizdo klipu Europos Parlamentas kreipiasi į kiekvieną iš 500 milijonų ES piliečių ir leidžia kiekvienam gauti žinutę sava kalba: klipas turi visų oficialių ES kalbų, taip pat kai kurių regioninių kalbų ar dialektų subtitrus (iš viso 33). Šis kūrinys pristatomas ir penkiomis kitomis svarbiausiomis pasaulio kalbomis – arabų, kinų, rusų, indų ir turkų, taip pat 31 ženklų kalba.
Pirmoji Europos ir pasaulio reakcija į šį drąsų kvietimą balsuoti pralenkė lūkesčius: vien per pirmąsias dvi savaites „Youtube“ užfiksuota daugiau nei 33 milijonai peržiūrų, o „Facebook“ tinkle jį peržiūrėjo dar per 70 milijonų žiūrovų. Dabar Europos Parlamentas ir visa Europa laukia, kol visuomenės susidomėjimas pavirs veiksmais: žmonės ateis į rinkimus ir atiduos balsus už savo, jaunosios kartos ir visos Europos ateitį.