2016 03 04

Darbo partija pribloškė rinkimų strategija: didins algas, išvaikys pabėgėlius

Penktadienio vakarą susirinkusi Darbo partijos taryba nusprendė, kad į šiuos rinkimus jos ant trijų kupranugarių: pinigų, pabėgėlių ir nedarbo. Tikslių skaičių savo pažadams dar nenurodė, tačiau strategija nebuvo sunkiai nuspėjama.
Valentinas Mazuronis
Valentinas Mazuronis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Valentinas Mazuronis, Darbo partijos galva, po posėdžio atskleidė, kad jau galima apibūdinti rinkiminės strategijos griaučius. Ką kalbės Darbo partija, prieš ankstesnius rinkimus žadėjusi iki debesų pakelti minimalų darbo užmokestį?

„Pirmiausia – visų Lietuvos piliečių pajamų didinimas. Ne tik minimalų atlyginimą, ne tik mokytojams, bet ir visiems kitiems.

Mūsų tikslas susilyginti arba bent jau aplenkti kaimynus – latvius ir estus.

Antra – apsaugoti Lietuvą nuo nekviestų arba nelegalių imigrantų. Gal reikėtų daryti kaip amerikiečiai – įleisti su „žalia korta“.

Į šalį turime įleisti tuos, kurie mums reikalingi, nededant bombos po valstybės pamatais. Kai atvažiuos bus vėlu. Įsipareigojimas priimti 1105 pabėgėlius turi būti panaikintas. Trečia – darbo vietų kūrimas“, – dėstė V.Mazuronis.

Į šalį turime įleisti tuos, kurie mums reikalingi, nededant bombos po valstybės pamatais.

Ar tai nepanašu į kalbas, kurios paprastai ir būna skirtos užliūliuoti rinkėjams?

Partijos pirmininkas į šį klausimą atsakė patikinimu, kad jau šių metų pabaigoje minimalus atlyginimas turėtų pakilti iki 400 eurų.

Taip pat posėdyje partija patvirtino 67 vienmandatininkus, kurie dalyvaus Seimo rinkimuose savo apygardose.

O ką partija darys su prasižengusiais ar į korupcijoje susipainiojusius politikus?

„Jeigu žmogus  iš tiesų ką nors blogai padarė, jis turi stabdyti narystę partijoje. Jei to nepadarys – mes sustabdysime“, – vėl pažadėjo partijos pirmininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis