Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 09 24

Kaip susigrąžinti klientus, nuėjusius pirkti į turgų?

Remiantis statistikos departamento duomenimis, pastaruoju metu didėjanti infliacija atvirkščiai proporcinga prekybos parduotuvėse apyvartai.
Bulvės turguje
Bulvės turguje / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Nors mažmeninės apyvartos augimas parduotuvėse išliko, tačiau tempai nepalyginamai mažesni, nei pernai pirmąjį pusmetį. Tuo tarpu prekyba kioskuose ir prekyvietėse išaugo dvigubai.

Pasaulyje pripažintas marketingo strategas Linas Šimonis tokią situaciją vertina kaip natūralų reiškinį ir pataria jį priimti kaip iššūkį, skatinantį įmones keistis.

„Akivaizdu, kad šiuo metu mažos įmonės yra tokioje situacijoje, lyg būtų tarp girnų: iš vienos pusės jų galimybes uždirbti daugiau riboja turgaus prekeiviai, iš kitos – didieji prekybos centrai. Tačiau užsienio šalių patirtis rodo, kad smulkaus ir vidutinio verslo įmonės net sunkiu ekonominiu periodu gali sėkmingai gyvuoti ir daugeliu atvejų sudaro daugiau nei pusę viso šalies bendrojo vidaus produkto. Taigi, stagnuojančios ekonomikos metu svarbu mokėti prisitaikyti – ne mažinant kainas, o ieškant įmonės išskirtinumo,“ – teigia „Šimonis marketing“ vadovas Linas Šimonis.

Į klausimą „ką reikia keisti įmonėje, kad negąsdintų didieji prekybos centrai ir turgaus mažos kainos“ įmonių vadovai ir savininkai gali rasti atsakymą pirmojoje šalyje vienos dienos sesijoje „Marketingo strategijos diena su Linu Šimoniu“. Tai eksperto žvilgsnis į jūsų įmonės strategiją iš šalies.

„Be abejo, susigrąžinti didžiąją dalį pirkėjų iš turgaus ir konkuruoti su didesniais ir turtingesniais prekybos centrais yra sudėtinga, tačiau įmanoma. Iš patirties žinau, kad pirkėjai yra pasiruošę mokėti daugiau, bet turi gauti tai, ko nori. Taigi, smulkaus ir vidutinio verslo mažėjančios apyvartos problema tikrai ne kainose, o įmonės viduje,“ – įsitikinęs Linas Šimonis. – „Dažnai įmonių savininkai ar aukščiausio rango vadovai pamiršta, kad pagrindinis sėkmingos įmonės bruožas – tiksliai vykdoma gera marketingo strategija. Tačiau, būnant įmonės viduje, sunku objektyviai įvertinti vykdomus marketingo veiksmus“.

Statistikos departamento duomenimis, 2008 m. rugpjūčio mėn. įmonių apklausos rezultatai rodo, jog beveik trečdalis (30 proc.) vadovų jų įmonės gaminamos produkcijos paklausą vertino kaip per mažą. O mažmeninės prekybos įmonių veiklai, pasak apklaustųjų, kaip ir ankstesniais mėnesiais, labiausiai trukdo konkurencija (šią priežastį nurodė 36 proc. įmonių).

Todėl sesijos „Marketingo strategijos diena su Linu Šimoniu“ metu sudaromas konkretus veiksmų planas, ką reikia keisti, norint laimėti prieš konkurentus, kaip išnaudoti visas interneto teikiamas galimybes, ką daryti, kad įmonė būtų dažniau minima spaudoje.Išanalizavus visus aktualius klausimus, sudaromas konkretus veiksmų planas. Esant poreikiui, į sesiją pakviečiami kiti darbuotojai, tiesiogiai įgyvendinantys priimtus sprendimus.

„Vienos dienos sesija, skirta įmonės savininkams ir vadovams, yra geras stimulas esminiams pasikeitimams įmonėje. Įmonių vadovai, atsakydami į mano pateiktus klausimus, patys identifikuoja ir įvardija problemas, kurių anksčiau nematė. O garsiai įvardinta problema jau yra pusė sprendimo,“ – teigia Linas Šimonis.

„Marketingo strategijos diena su Linu Šimoniu“ padeda įmonėms atrasti neišnaudotas galimybes ir išspręsti ekonomikos lėtėjimo periodu atsiradusias problemas. Vienos dienos sesijos metu ieškoma įmonės išskirtinumo, analizuojamos sesijos metu paaiškėjusios problemos, aptariami tolimesni strateginiai veiksmai, kaip pagerinti esamą įmonės situaciją ir padidinti pardavimus.

Įmonės savininkai ar aukščiausiojo rango vadovai šios sesijos metu bendrauja su pasaulyje pripažintu marketingo strategijos ir pozicionavimo specialistu Linu Šimoniu. Per 16-a patirties metų pardavimų ir marketingo srityje Linas yra dirbęs su daugiau nei 100 įmonių įvairiose srityse. Amerikietis David Meerman Scott jau ir į lietuvių kalbą išverstame bestseleryje „The New Rules of Marketing and PR“ („Naujosios marketingo ir viešųjų ryšių taisyklės“), Lino Šimonio asmeninį tinklapį vadina „tikra tarptautine asmeninių puslapių sėkmės istorija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos