KAM numatė, kad tikslinė kampanijos auditorija – 46 metų ir vyresnis Lietuvos gyventojai, daugiau dėmesio ketinama skirti moterims ir regionų gyventojams.
Planuojama, kad kampanija bus vykdoma kitų metų kovo–gegužės mėnesiais.
2023 metais ministerijos užsakymu bendrovės Spinter tyrimai“ atlikta Lietuvos gyventojų nuomonės apklausa parodė, kad mažėja žinančių, kaip elgtis susidūrus su kibernetiniu incidentu.
Be to, žinantys, kaip tokiu atveju elgtis, dažniau teigia 18–45 metų amžiaus vyrai, tuo metu moterys dažniau tvirtina, kad nežinotų, ką daryti.
Ministerijos teigimu, ką daryti nutikus kibernetiniam incidentui nežinotų ir daugiau nei 40 proc. 46–55 metų amžiaus grupės respondentų, o vyresnių apklaustųjų tarpe nežinančiųjų yra pusė.
Taip pat, anot KAM, daugiau nežinančių, kaip elgtis nutikus tokiai situacijai, nustatyta regionuose, kaimiškose vietovėse.
Ministerija tikisi, kad įvykdžius informacinę kampaniją, tikslinė auditorija žinos, kas yra kibernetinis saugumas, ir daugiau gyventojų supras kaip elgtis, susidūrus su kibernetiniais incidentais.
Tai KAM ketina patikrinti kitąmet vasarą organizuojamos visuomenės apklausos metu.
Planuojama, kad informacinė kampanija susidės iš straipsnių naujienų portaluose, vaizdo konferencijų, vaizdo klipų, interaktyvių testų ar žaidimų, viešinimo socialiniuose tinkluose.